۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۱
۵ هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی به استان سمنان اختصاص یافت
از سفر رئیس جمهور؛

۵ هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی به استان سمنان اختصاص یافت

شاهرود- هاشمی، استاندار سمنان با بیان اینکه در سفر رئیس جمهور پنج هزار میلیارد تومان فقط اعتبار عمرانی به استان اختصاص یافت، گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی نسبت به جذب درست اعتبارات اهتمام داشته باشند.

سید محمد رضا هاشمی در گفتگو با خبرنگار بازار در حاشیه سفر به شاهرود با بیان اینکه سفر رئیس جمهور به استان سمنان همزمان با آبان ماه سال قبل دارای برکات فراوانی برای استان بود که از جمله آن می توان به اختصاص اعتبارات خوب اشاره کرد، بیان داشت: پنج هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی به استان سمنان اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه در سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان سمنان مجموعاً ۱۵ هزار میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی‌شدهاست، تاکید داشت: باید مدیران ما نسبت به جذب و صرف درست اعتبارات اهتمام داشته باشند.

استاندار سمنان با بیان اینکه اقدامات خوب عمرانی و اقتصادی در استان در دست اجرا است، تاکید داشت: یک هزار و۳۰۰ واحد روستایی در حال ساخت است و به همت بنیاد مسکن امیدواریم که به زودی بتوانیم شاهد اتمام این طرح ها باشیم.

هاشمی همچنین درباره مسکن ملی بیان کرد: برای ۱۹ شهر استان خوشبختانه زمین در طرح نهضت مسکن احصا شده تا بتوانیم بهترین عملکرد را در این زمینه برای متقاضیان شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه مجموعاً ۴۶۰ هکتار زمین با همکاری مسکن شهرسازی، منابع طبیعی، شهرداری ها و ... برای اجرای طرح در ۱۹ شهر استان اختصاص یافته است، گفت: ۳۰ هزار واحد مسکن برای استان سمناندر نظر گرفته شده است.

استاندار سمنان همچنین درباره اقدامات صورت گرفته در حوزه تنظیم بازار و مقابله با گرانی، گفت: کمیته اقدام مشترک ستاد تنظیم بازار یکی از اقداماتی بود که به ابتکار دولت سیزدهم تشکیل و ما در استان سمنان نیز آن را پیگیری می کنیم.

هاشمی با بیان اینکه این کارگروه با همراهی دستگاه قضایی و بسیج شکل گرفته است، تاکید داشت: نظارت بر اصناف و بازارهای استان در بخش های گران فروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت و ... از جمله مهمترین اولویت‌های این کارگروه است.

کد خبر: ۱۴۶٬۸۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha