۳۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸
شناسایی ۱۶۷ هزار خانوار ایلامی برای دریافت تسهیلات یک میلیون تومانی
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام خبر داد:

شناسایی ۱۶۷ هزار خانوار ایلامی برای دریافت تسهیلات یک میلیون تومانی

ایلام - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام از شناسایی۱۶۷هزار خانوار ایلامی برای دریافت تسهیلات یک میلیون تومانی خبر داد.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام، شکرالله شیرخانی اظهار کرد: دوهزار و۹۳۷ خانوار ایلامی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها برای دریافت بسته‌های حمایتی، شناسایی و بسته‌های حمایتی به آنها پرداخت شده و یا در حال پرداخت است.

وی با تشریح اهم فعالیت‌های شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: بسته‌های حمایتی برای خانوارهای یک نفره ۲ میلیون ریال، ۲ نفره سه میلیون ریال، سه نفره چهار میلیون ریال و پنج نفره و بیشتر ۶ میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

شیرخانی گفت: به ۱۶۷ هزار و ۹۲۱ هزار خانوار ایلامی تسهیلات یک میلیون تومانی کرونا در چهارم اردیبهشت ماه پرداخت خواهد شد.

شیرخانی گفت: با شیوع کرونا و با توجه به اطلاع رسانی و معرفی سامانه بیمه بیکاری در استان ۵ هزار و ۷۰۰ کارگر تاکنون در این سامانه ثبت نام کرده‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام بیان کرد: همچنین در پی طرح خرید اضطراری برای جبران بخشی از تبعات اقتصادی برای اقشار آسیب پذیر (قشرهای فاقد درآمد) از قبیل، رانندگان حمل و نقل عمومی، کارگران فصلی و دستفروشان تا سقف۴میلیون خانوار مشمول برخوردار از طرح خرید اعتباری هستند که برای خانوارهای ۱ نفره، ۱۰ میلیون ریال و سایر خانواده‌ها، ۲۰ میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

کد خبر: ۱۴٬۶۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha