۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹
۴۶۰ هکتار زمین برای مسکن ملی در استان سمنان تامین شد
استاندار سمنان:

۴۶۰ هکتار زمین برای مسکن ملی در استان سمنان تامین شد

سمنان- هاشمی، استاندار سمنان با بیان اینکه ۴۶۰ هکتار زمین برای مسکن ملی در استان تامین شد، گفت: عملیات احداث طرح جهش ملی مسکن در برخی شهرهای استان آغاز شده است.

سید محمد رضا هاشمی در گفتگو با خبرنگار بازار، درباره آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن و همچنین مصوبات نشست روز گذشته شورای مسکن استان سمنان بیان کرد: همان طور که در نشست شورای مسکن استان سمنان نیز بیان شد، نشست های خوبی با حضور مسئولان ذی ربط در بخش تامین زمین، برنامه ریزی برای احداث مسکن ملی و رفع موانع و ...در سطح استان سمنان برگزار و مسئولان ذی ربط در بخش تامین زمین اقدامات خوبی را صورت دادند

وی بیان کرد: در بدو تصمیم گیری برای اجرای طرح جهش مسکن، تامین زمین مهمترین دغدغه ما در استان سمنان به خصوص برخی شهرستان ها بود که خوشبختانه با همراهی مسئولان مشکلات رفع شده است.

استاندار سمنان با بیان اینکه ۴۶۰ هکتار زمین برای اجرای طرح مسکن ملی در استان تامین شد، بیان کرد: همراهی خوب مسکن شهرسازی، بنیاد مسکن، شهرداری ها، منابع طبیعی و ... در این زمینه دخیل بود.

هاشمی با بیان اینکه ۵۴ هزار نفر در استان سمنان برای نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند که ۲۴ هزار نفر از آنها واجد شرایط دریافت مسکن ملی هستند، ابراز کرد: یکی از اقداماتی که ما در این طرح در نظر داریم این است که بتوانیم به درستی پرونده افراد متقاضی را مورد بررسی قرار دهیم.

وی با بیان اینکه نقریباً نصف کسانی که ثبت نام کردند واجد شرایط نبودند، بیان کرد: خوشبختانه با تکمیل مدارک و ثبت نام، در اواخر سال گذشته عملیات اجرایی بخشی از طرح مسکن ملی در استان سمنان آغاز شده است تا بتوانیم به زودی این مسکن های مورد نیاز مردم را تحویل دهیم.

استاندار سمنان با بیان اینکه بیش از سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی هم اکنون در دست ساخت هستند و عملیات اجرایی شان شروع شده است، گفت: این مسکن‌ها در شهرهای مختلف استان در حال ساخت بوده و امیدواریم که به زودی شاهد تحویل دادن آن‌ها به صاحبان‌شان باشیم.

کد خبر: ۱۴۶٬۵۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha