۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۲:۳۸
ایجاد شغل پایدار با تدبیر بنیاد برکت در روستاهای عسلویه
کارآفرین عسلویه در گفت‌وگو با بازار:

ایجاد شغل پایدار با تدبیر بنیاد برکت در روستاهای عسلویه

بوشهر- حسینی کارآفرین ساکن روستای بساتین شهرستان عسلویه از ایجاد اشتغال پایدار با تدبیر بنیاد برکت در روستاهای عسلویه خبر داد.

علی حسینی کارآفرین ساکن روستای بساتین شهرستان عسلویه در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: بنیاد برکت به صورت عملی و واقعی در راستای تحقق شعار سال و ایجاد اشتغال پایدار اهتمام دارد و اقدامات ارزنده‌ای انجام داده است.

وی افزود: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، شعار سال نباید فقط روی کاغذ و بنرها باشد و باید عملی شود که ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) و بنیاد برکت در این مسیر پیشگام هستند.

این کارآفرین جنوب استان بوشهر با اشاره به دریافت تسهیلات از بنیاد برکت خاطر نشان کرد: مدت‌ها بود که می‌خواستم خدماتی در حوزه سلامت برای مردم روستای بساتین انجام دهم که با تسهیلات بنیاد برکت، این مهم محقق شد.

حسینی تصریح کرد: ۲ شغل با این تسهیلات ایجاد شد و موارد متعددی از این گونه خدمات ستاد اجرایی و بنیاد برکت در استان بوشهر وجود دارد که منجر به شغل پایدار شده و خانواده‌ها را نجات داده است.

این‌کارآفرین جنوب استان بوشهر ابراز داشت: با تسهیلات بنیاد برکت توانستیم وسایل طب اسلامی و سنتی خرید و این دفتر را راه‌اندازی کنیم و خدمات دارویی و درمانی را ارائه دهیم.

وی خواستار حذف بوروکراسی اداری برای پرداخت تسهیلات شد و گفت: هر میزان که کاغذبازی کمتر شود و تسهیلات زودتر پرداخت شود، اشتغال نیز زودتر ایجاد می‌شود.

این کارآفرین با تقدیر از دست‌اندرکاران بنیاد برکت خواستار مشارکت جوانان شهرستان در این طرح‌ها شد.

کد خبر: ۱۴۶٬۵۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha