۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۴
 راهکارهای افزایش درآمد دهیاری‌های استان سمنان بررسی شد
معاون عمرانی استاندار سمنان در گفت‌وگو با بازار:

راهکارهای افزایش درآمد دهیاری‌های استان سمنان بررسی شد

آرادان- حمیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان درباره ارتقای اقتصادی روستاها، گفت: راهکارهای افزایش درآمد دهیاری‌ها و دریافت تسهیلات بانرخ پایین در استان بررسی شده است.

محمد حمیدی در پایان سفر یک روزه به آرادان و نشست با دهیاران این شهرستان در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اقداماتی که در دستور کار استانداری سمنان قرار دارد تا بتوانیم شاهد توسعه بهتر روستاها باشیم، بیان کرد: راهکارهای افزایش درآمد دهیاری ها و دریافت تسهیلات بانرخ پایین در استان بررسی شده است.

وی درباره بررسی مسائل و مشکلات حوزه عمرانی و مالی دهیاری ها و شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای استان سمنان، افزود: پیگیر تخصیص قیر رایگان روستاهای استان هستیم تا بتوانیم ساماندهی معابر روستایی را شاهد باشیم.

معاون استاندار سمنان از پیگری مشکلات آنتن دهی و دیتای تلفن همراه در روستاهای تابعه نیز خبر داد و با بیان اینکه این کار در ارتقای کسب و کارهای اینترنتی و خانگی روستایی موثر است، گفت: بازنگری طرح های هادی و درخواست های الحاق به بافت روستاها از دیگر اولویت های ما در سطح استان سمنان خواهد بود.

حمیدی از پیگیری ایجاد روشنایی راه های روستایی نیز خبر داد و گفت: ایجاد سکوی دفن پسماند بهداشتی شهرستان آرادان و دیگر شهرستان های استان سمنان از دیگر اولویت ها مدیریت ارشد استان سمنان محسوب می شود.

وی از پیگیری تامین اعتبار لوله گذاری خطوط انتقال آب کشاورزی واقع در روستاهای استان سمنان و به خصوص شهرستان آرادان خبر داد و بیان کرد: راهکاری جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در سطح روستا نیز با حضور کارشناسان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

معاون عمرانی استاندار سمنان از تشکیل کمیته انضباط کار در سطح استان خبر داد و گفت: افزایش ماندگاری مردم در روستاها از جمله اولویت های ما در اجرای این طرح ها محسوب می شود.

کد خبر: ۱۴۶٬۴۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha