۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۹
اجرای ۱۱۰۰ طرح اشتغال‌زایی دانش بنیان در کشور
مدیرعامل بنیاد برکت مطرح کرد؛

اجرای ۱۱۰۰ طرح اشتغال‌زایی دانش بنیان در کشور

اصفهان - ترکمانه، مدیرعامل بنیاد برکت گفت: تاکنون یک هزار و ۱۰۰ طرح اشتغال زایی در حوزه دانش بنیان در سطح کشور اجرا شده است.

محمد ترکمانه در حاشیه سفر به استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به فعالیت ۲۹ مجری و تسهیل گر بنیاد برکت در استان اصفهان اظهار داشت: ۱۶ شهرستان و ۲۳۸ روستای استان اصفهان زیر پوشش فعالیت های اشتغال زایی بنیاد برکت قرار دارد.

راه اندازی پروژه‌های کارگاهی کوچک
وی مهمترین اولویت بنیاد برکت در استان اصفهان را راه اندازی پروژه های کارگاهی کوچک دانست و ابراز داشت: با توجه به ظرفیت های استان اصفهان تاسیس این کارگاه ها زمینه اشتغال خوبی را می تواند فراهم کند.

مدیرعامل بنیاد برکت اولویت بعدی این سازمان در استان اصفهان را حمایت از طرح های دانش بنیان دانست و تصریح کرد: در این راستا برنامه ریزی شده است تا همکاری های مستمری با شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان انجام شود.

وی با اشاره به اینکه بنیاد برکت در دو حوزه کارگاه های کوچک و طرح های دانش بنیان در استان اصفهان حمایت قاطع و حداکثری انجام می‌دهد، خاطرنشان کرد: این سازمان تا به امروز یک هزار و ۱۰۰ طرح اشتغال زایی در حوزه دانش بنیان در سطح کشور را مورد حمایت قرار داده که بخش قابل توجهی از این طرح ها در استان اصفهان بوده است.

اجرای یک هزار و ۳۵۰ طرح اشتغال زایی اجتماع محور
ترکمانه همچنین از اجرای یک هزار و ۳۵۰ طرح اشتغال زایی اجتماع محور در سال جاری در سطح استان اصفهان خبر داد و گفت: این طرح ها با هدف توانمندسازی اقتصادی، توسعه کارآفرینی و اشتغال زایی مناطق محروم و روستایی استان اصفهان اجرا می شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه ۱۸۰ هزار طرح اشتغالزایی اجتماع محور در سطح کشور اجرا شده است، افزود: این طرح ها زمینه اشتغال ۵۴۰ هزار نفر را به صورت مستقیم و غیرمستقیم فراهم کرده است.

کد خبر: ۱۴۶٬۴۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha