۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۳
استفاده از توان و ظرفیت داخلی و بهره‌گیری از مجموعه‌های دانش‌بنیان در مجتمع گازی
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

استفاده از توان و ظرفیت داخلی و بهره‌گیری از مجموعه‌های دانش‌بنیان در مجتمع گازی

بوشهر- باهوش مدیر عامل مجتمع گازی پارس جنوبی گفت: استفاده از توان و ظرفیت داخلی و بهره‌گیری از مجموعه‌های دانش‌بنیان در مجتمع گازی در اولویت کاری قرار دارد.

احمد باهوش در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به جایگاه مجتمع گازی پارس جنوبی در تامین گاز کشور اظهار داشت: نقش مجتمع گازی با تولید ۷۰ درصد گاز کشور در سبد انرژی کشور غیر قابل انکار است و برای توسعه و پیشرفت این مجموعه همدل هستیم.

وی افزود: امسال از سوی رهبری معظم انقلاب به نام سال " تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین" نامگذاری شده و مجتمع گازی در این مسیر پیشران و پیشگام خواهد بود.

مدیر عامل مجتمع گازی پارس جنوبی خاطر نشان کرد: نیروهای متعهد و متخصص مجتمع و کارگران این مجموعه در سرما و گرما، چرخ تولید را به حرکت در می‌آوردند و توجه به نیروی انسانی در اولویت کارهاست.

باهوش تصریح کرد: استفاده از توان و ظرفیت داخلی و بهره‌گیری از مجموعه‌های دانش‌بنیان در دستور کار مجتمع است و امیدوارم با تلاش دسته جمعی به اهداف مورد نظر برسیم.

وی یادآور شد: تولید پایدار و مستمر و توجه به مسائل ایمنی و محیط زیست در مجتمع گازی باید مهم‌ترین مساله باشد و انتظار داریم در این راستا عملکرد مثبتی داشته باشیم.

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی ابراز داشت: توان متخصصان داخلی بسیار بالاست و در دوران تحریم‌های ظالمانه این مساله نمود زیادی داشت و با همین نیروهای داخلی شاهد موفقیت بیشتری در مجتمع خواهیم بود.

کد خبر: ۱۴۶٬۴۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha