۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۷
احتمال افزایش ۳۸ درصدی برای شیبا| همه چیز به تحرک بیت کوین بستگی دارد
تحلیل بازار رمزارزها؛

احتمال افزایش ۳۸ درصدی برای شیبا| همه چیز به تحرک بیت کوین بستگی دارد

شکل گیری الگوی فنی آدم و حوا برای رمز ارز شیبا اینو نشان دهنده افزایش احتمالی قیمت برای این ارز بوده و البته این افزایش تنها در صورت عدم اصلاح قیمت بیت کوین در بازار محقق خواهد شد.

به گزارش بازار، قیمت شیبا اینو با نزدیک شدن به یک مانع مهم در قیمت، همچنان در حال افزایش نسبی بوده و خروج از الگوی معکوس پایین را به تاخیر می اندازد. توکن SHIB برای اینکه به سمت اهداف بالاتر حرکت کند نیازمند یک جهش بزرگ در بازار رمز ارزها بوده و در غیر اینصورت، احتمال ریزش سنگین قیمت و در نتیجه، از بین رفتن تمامی سودهای حاصل شده بسیاری زیاد خواهد بود.

قیمت شیبا اینو بیش از سه ماه است که الگوی فنی آدم و حوا را تشکیل داده است. اگرچه هفته گذشته پیش بینی کارشناسان مبنی بر این بود که یک شکست روند قیمت برای شیبا در راه است، اما قیمت این ارز نیز در پی ریزش و اصلاح بازار، بار دیگر سقوط کرد.

صرف نظر از این موضوع، قیمت توکن شیبا به سرعت ۳۶٪ پس از فهرست شدن در صرافی رابین هود در ۱۲ آوریل افزایش یافت، اما پس از آن، تقریباً ۱۸٪ از اوج خود عقب نشینی کرده و در حال حاضر حدود ۰.۰۰۰۰۲۵۰ دلار در نوسان است.

الگوی آدم و حوا شامل یک دره V شکل است که رشد ۳۸ درصدی قیمت را برای ارز شیبا پیش‌بینی می‌کند. این افزایش قیمت، با اندازه‌گیری عمق دره و افزودن آن به نقطه شکست ۰.۰۰۰۰۳۲۹ دلار به دست می‌آید.

احتمال افزایش ۳۸ درصدی برای شیبا| همه چیز به تحرک بیت کوین بستگی دارد

در حالی که جنبه های نظری نشان می دهد که حرکت به سمت ۰.۰۰۰۰۴۵۴ دلار محتمل است، این شانس وجود دارد که افزایش قیمت مذکور تا سطح روانی ۰.۰۰۰۰۵۰۰ دلار گسترش یابد. در مجموع، این حرکت صعودی، افزایشی ۸۱ درصدی در ۰.۰۰۰۰۴۵۴ دلار و ۱۰۰ درصد در ۰.۰۰۰۰۵۰۰ دلار را به همراه خواهد داشت.

در حالی که همه چیز برای آینده قیمت شیبا مثبت است، اما در هر صورت، تحرک قیمت بیت کوین به عنوان ارز اصلی بازار، روند کلی آلت کوین ها را مشخص می کند. اگر قیمت بیت کوین کاهش پیدا کند، توکن SHIB نیز از این روند پیروی خواهد کرد. در چنین حالتی، بسته شدن کندل روزانه زیر ۰.۰۰۰۰۲۱۱ دلار، پایین ترین سطح قیمت را ایجاد کرده و تز صعودی را باطل خواهد کرد.

کد خبر: ۱۴۶٬۲۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha