۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱
مشکل پیش آمده در صدور مجوزهای کسب و کار الکترونیکی هر چه سریعتر رفع شود
نماینده مردم اهواز در مجلس:

مشکل پیش آمده در صدور مجوزهای کسب و کار الکترونیکی هر چه سریعتر رفع شود

نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس گفت: در بحث صدور مجوزهای کسب و کار به صورت الکترونیکی برخی استعلام‌ها مانند زیست محیطی با اشکالاتی روبرو شده‌اند و در استعلام برخی صنایع ایراداتی دیده می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، مجتبی یوسفی در نشست صحن علنی امروز (دوشنبه ۲۹ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: روز ارتش را خدمت این دلیرمردان و خانواده‌های شریفشان که با سختی برای دفاع از کشور تلاش می‌کنند، تبریک می‌گویم و ان‌شاء الله بتوانیم بیشتر به معیشت آنها رسیدگی کنیم.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در بحث صدور مجوزهای کسب و کار به صورت الکترونیکی برخی استعلام‌ها مانند زیست محیطی با اشکالاتی روبرو شده‌اند و در استعلام برخی صنایع ایراداتی دیده می‌شود چرا که آنها از رتبه یک به رتبه ۳ و ۴ تغییر کرده و باعث شده مجوز برخی صنایع باطل شود لذا از آقای خاندوزی وزیر اقتصاد و رئیس سازمان محیط زیست انتظار داریم این مهم را دنبال کنند تا مشکل حل شود.

وی افزود: از آنجا که سال گذشته در زمینه تأمین برق استان‌های جنوبی مشکلاتی پیش آمد، به وزارت نیرو تذکر می‌دهم برای سال جاری تمهیدات لازم را در نظر بگیرند؛ همچنین برق صنایع را به راحتی قطع نکنند، چرا که علاوه بر تحت شعاع قرار دادن معیشت کارگران به صنعت نیز خسران وارد می‌شود.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار کرد: در بحث بودجه نیز از آقای حاجی بابایی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه انتظار داریم که شفافیت را دنبال کند چرا که شبهاتی مبنی بر کاهش اعتبار برخی استان‌ها همچون سیستان و بلوچستان و خوزستان به وجود آمده است.

کد خبر: ۱۴۶٬۲۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha