۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰
پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی ساخت زیرگذرهای استان همدان
سرپرست راهداری همدان خبر داد:

پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی ساخت زیرگذرهای استان همدان

همدان - سرپرست راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان از پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی ساخت زیرگذرهای استان خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان، جواد نگاهداری با اشاره به اینکه اولویت راهداری استان در سال جاری تکمیل طرح های نیمه‌تمام و در دست اقدام است، افزود: با جدیت تمام و برنامه ریزی های انجام شده امیدواریم این طرح ها هرچه زودتر به بهره برداری برسند.

وی گفت: طرح ‌های ضرورت‌دار را در اولویت کاری راهداری قرار داده‌ایم و برای اتمام آنها تلاش‌های مضاعفی خواهیم داشت.

سرپرست راهداری استان همدان با اشاره به طرح های مهم در دست اقدام تأکید کرد: هم اکنون ۹ زیرگذر با میانگین پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی در دست اقدام است که امیدواریم با پیگیریها و جذب اعتبارات مورد نیاز و همچنین رفع مشکل معارضین این طرح ها امسال به بهره برداری برسند.

نگاهداری ابراز داشت: عملیات نصب نیوجرسی و تعریض گردنه اسدآباد یکی دیگر از طرح های مهم راهداری استان همدان است که با جدیت تمام هم اکنون با اکیپ های امانی و پیمانی در حال به نتیجه رساندن این طرح هستیم.

وی یادآور شد: طرح های نصب نیوجرسی در محورهای همدان-ملایر، نهاوند-کرمانشاه، رزن-قروه، فامنین-تجرک، ویان-کبودرآهنگ، بهار-صالح آباد و گردنه اسدآباد به شکل امانی و پیمانی در حال اجرا است.

کد خبر: ۱۴۶٬۱۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha