۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۷
 تاکید نمایندگان بر هدایت تسهیلات بانکی به سمت تولید
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس مطرح کرد

تاکید نمایندگان بر هدایت تسهیلات بانکی به سمت تولید

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس هدایت تسهیلات بانکی به سوی تولید و صنعت را از تاکیدات اعضای کمیسیون متبوعش در نشست با رییس کل بانک مرکزی برشمرد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، روح اله عباس پور در تشریح نشست امروز(یکشنبه ۲۸ فروردین ماه) کمیسیون متبوعش به حضور علی صالح آبادی رئیس کل بانک مرکزی و معاونان وی در این جلسه اشاره کرد.

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این نشست گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های بانک مرکزی ارائه شد، افزود: در این جلسه برنامه های بانک مرکزی برای اصلاح نظام بانکی تشریح شد که طبق صحبت های مطرح شده اصلاح رابطه دولت با نظام بانکی یکی از این برنامه ها است.

وی با اشاره به اظهارات رئیس کل بانک مرکزی، اصلاح رابطه بانک‌ها با مشتریان را از جمله دیگر برنامه های این نهاد دانست و تصریح کرد: به گفته صالح آبادی طرح تامین مالی زنجیره ای با همکاری وزارت صمت آغاز شده است و در صنعت خودروسازی در حال اجرا است.

به گفته سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس، هدایت تسهیلات بانکی به سوی تولید و صنعت از تاکیدات نمایندگان در این نشست بود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم بررسی تقاضای تحقیق وتفحص از شرکت ایران خودرو خراسان را دیگر دستورکار نشست امروز کمیسیون صنایع و معادن برشمرد و ادامه داد: از آنجا که طرح تحقیق و تفحص از صنعت خودرو در حال بررسی در مجلس یازدهم است، تحقیق و تفحص از ایران خودرو خراسان مراعا ماند تا در جریان طرح قبلی به این موضوع نیز رسیدگی شود.

کد خبر: ۱۴۶٬۰۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha