۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۳
حرکت رو به جلوی سولانا ادامه خواهد داشت| ریزش به زیر ۱۰۰ دلار بعید است
تحلیل بازار رمزارزها؛

حرکت رو به جلوی سولانا ادامه خواهد داشت| ریزش به زیر ۱۰۰ دلار بعید است

با حرکت خوب و چشمگیر قیمت سولانا طی دو هفته گذشته، تحلیلگران معتقدند این حرکت مثبت و رو به جلو احتمالا ادامه خواهد داشت.

به گزارش بازار، با افزایش تقاضا برای آلتکوین ها، قیمت ارز سولانا نیز اکنون در مسیر بهبود پس از اصلاح بازار قرار دارد. تحلیلگران نسبت به سولانا خوش بین بوده و طیف وسیعی از اهداف را برای قاتل اتریوم شناسایی و اعلام کرده اند.

سولانا طی روزهای اخیر شاهد افزایش تقاضا در صرافی ها بوده است. پس از مدت ها ریزش قیمت، این ارز اکنون در مسیر بهبودی قرار دارد؛ چراکه سرمایه‌گذاران بیشتری طی روزهای اخیر به سمت خرید این ارز شتافته اند.

کاهش اخیر قیمت سولانا توسط تحلیلگرانی که استدلال می کنند این آلتکوین در حال آماده شدن برای بهبود است، اصلاحی سالم در نظر گرفته می شود.

از سوی دیگر، «نانسن» که یک داشبورد داده های رمزارزی به حساب می آید، پشتیبانی از تراکنش های سولانا را در پلتفرم خود اضافه کرده که می تواند منجر به افزایش محبوبیت و پذیرش این رمز ارز بزرگ شود.

نانسن معتقد است که این ادغام به کمک کمک خواهد کرد تا روندهای نوظهور در فضای NFT و DeFi را شناسایی کنند. تنها در روز نخست آغاز این همکاری، ۱.۳۱ میلیون بازدیدکننده صفحه وب سایت رسمی سولانا را بازدید و بررسی کردند.

علیرغم اصلاحات اخیر بازار، بهبود سریع قیمت سولانا باعث ایجاد چشم انداز صعودی در بین سرمایه گذاران شده است. طی روزهای گذشته، پس از ثبت ضررهای دو رقمی، قیمت سولانا به سرعت بهبود یافت و زیان دارندگان این ارز را تا حد زیادی از بین برد.

دو هفته پیش و همزمان با افزایش ناگهانی قیمت بیت کوین و در نتیجه بهبودی شرایط بازار رمزارزها، قیمت سولانا از محدوده ۱۲۲ دلار عبور کرد و طی ۱۴ روز گذشته و با ریزش بیت کوین، نزدیک به ۱۷ درصد کاهش داشته است.

تحلیلگران بازار، جهش قیمت سولانا را در حدود سطح اصلاحی ۱۰۱ دلار در نظر گرفته و در عین حال، به افزایش قیمت این ارز خوشبین هستند.

کد خبر: ۱۴۵٬۸۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha