۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸
طرح مدیریت داده‌ها بعد از سال‌ها به موافقت نمایندگان مجلس شورای اسلامی رسید
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

طرح مدیریت داده‌ها بعد از سال‌ها به موافقت نمایندگان مجلس شورای اسلامی رسید

زنجان- طاهری، مسئول کمیته کمسیون آی سی تی صنایع مجلس با بیان اینکه طرح مدیریت داده‌ها بعد از سال‌ها به موافقت نمایندگان مجلس شورای اسلامی رسید،گفت: هدفمندی در مالیات از اهداف مهم این طرح است.

مصطفی طاهری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه مبارزه با پول شویی، مبارزه با قاچاق کالا و رونق کسب و کار و مدیریت منابع مالی تنها چند مورد از اهداف مدیریت داده ها است، گفت: کلیات این طرح به تصویب مجلس رسید.

وی اظهار کرد: طرح مدیریت داده ها بعد از سالها به موافقت نمایندگان مجلس شورای اسلامی رسید تا گام مهمی برای تحقق این امر باشد.

مسئول کمیته آی سی تی کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: مدیریت داده‌ها در صحن مجلس شورای اسلامی رای آورد و به شورای نگهبان رفته و در این راستا طرح، داده‌ها و اطلاعات کشور مدیریت خواهد شد و هدفمندی در مالیات،مبارزه با پول شویی و مبارزه با قاچاق کالا را به دنبال دارد و در کسب و کارها هم تاثیر خود را خواهد داشت.

طاهری تاکید کرد: سامانه هایی که غیر متعامل بودند به هم وصل شده و یکپارچه شده و تبادل داده توسط کمیسیونی که در این طرح مشخص شده انجام می گیرد.

وی با بیان اینکه یکپارچه سازی فراقوه ای است ،افزود: مسئولیت و سیاست گذاری در این خصوص در اختیار شورای عالی فضای مجازی گذاشته شده است.

کد خبر: ۱۴۵٬۷۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha