۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳
ایجاد دهکده لجستیک در شیراز| ایجاد قطار حومه از شیراز به پاسارگاد
نماینده مردم شیراز خبر داد؛

ایجاد دهکده لجستیک در شیراز| ایجاد قطار حومه از شیراز به پاسارگاد

شیراز- نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی از ایجاد دهکده لجستیک در شیراز خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس، ابراهیم عزیزی در این رابطه گفت: به منظور تسهیل در امور گمرکی، یک دهکده لجستیک در جوار منطقه ویژه اقتصادی شیراز ایجاد خواهد شد.

وی درباره جزییات ساخت این دهکده اظهار کرد: این دهکده به صورت بندر خشک برای سهولت در ترخیص کالاهای گمرکی در شیراز ایجاد می‌شود تا فعالان اقتصادی تمام موارد مربوط به گمرک و ترخیص کالاها را در شیراز انجام داده و نیازمند حضور در بنادر نباشند.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی همچنین از دیدار با مدیر عامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران خبر داد و گفت: در این دیدار برای ساخت خط ریلی برای استفاده این دهکده لجستیک بحث و تبادل نظر شد.

عزیزی خاطرنشان کرد: با توافق مدیر عامل راه آهن کشور، این خط ریلی از بندر عباس به شیراز ایجاد خواهد شد تا فعالان اقتصادی تمامی مراحل گمرکی را در شیراز دنبال کرده و نیاز به حضور در بندر نداشته باشند.

رییس فراکسیون جنوب کشور مجلس شورای اسلامی همچنین از دیگر توافقات به عمل آمده با مدیر عامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران را ایجاد قطار حومه از شیراز به مرودشت و پاسارگاد خبر داد و گفت: راه آهن این خط ریلی را نیز برای رفت و آمد مردم در شهرستان‌های نزدیک به شیراز ایجاد خواهد کرد.

عزیزی افزود: قطار حومه‌ای وسیله مناسب و امنی برای جابجایی مردم در سفرهای کوتاه است که با ایجاد آن شاهد تسهیل در حمل و نقل‌ها خواهیم بود.

کد خبر: ۱۴۵٬۶۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha