۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۵
۶۶ هزار تن محصولات گلخانه‌ای استان بوشهر صادر شد| درآمد ۳۰ میلیون دلاری برای تولیدکنندگان بوشهری
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

۶۶ هزار تن محصولات گلخانه‌ای استان بوشهر صادر شد| درآمد ۳۰ میلیون دلاری برای تولیدکنندگان بوشهری

بوشهر- منفرد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر از صادرات ۶۶ هزار تن محصولات گلخانه‌ای استان به ارزش ۳۰ میلیون دلار خبر داد.

نوذر منفرد در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: در سالی که به نام سال تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین نامگذاری شده، جهاد کشاورزی باید در راستای کیفیت‌بخشی به تولیدات و استفاده از شیوه‌های نوین و فناور بیشتر از قبل بهره ببرد.

وی افزود: گسترش صنایع تبدیلی و ارسال محصولات از مزارع به کارخانه‌ها و تبدیل آنها به محصولات جدید و گسترش بسته‌بندی‌های مدرن و با کیفیت موجبات بهبود وضعیت صادرات می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر خاطر نشان کرد: استان بوشهر علاوه بر تولید بیش از ۱.۵ میلیون تن محصولات کشاورزی در مزارع و باغات، بالغ بر ۹۵ هزار تن محصول گلخانه‌ای نیز تولید می‌کند که بخش زیادی از آنها صادر می‌شود.

منفرد تصریح کرد: صادرات ۶۶ هزار تن محصول گلخانه‌ای با ارزش ۳۰ میلیون دلار از موفقیت‌های حوزه کشاورزی استان در یکسال اخیر است که ظرفیت امسال بسیار بیشتر از سال گذشته است.

وی بیان کرد: امارات و قطر و روسیه در صدر مقاصد صادراتی محصولات گلخانه‌ای تولیدی استان بوشهر هستند و ارمنستان و ترکمنستان و آذربایجان نیز دیگر مقاصد مهم تولیدات گلخانه‌ای استان به شمار می‌روند.

کد خبر: ۱۴۵٬۶۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha