۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۱
استخدام ۱۲ هزار نیروی جدید در گوگل| طرح بزرگ گوگل برای توسعه دفاتر و مراکز اطلاعاتی
با انتشار بیانیه ای رسمی صورت گرفت؛

استخدام ۱۲ هزار نیروی جدید در گوگل| طرح بزرگ گوگل برای توسعه دفاتر و مراکز اطلاعاتی

شرکت گوگل از راه اندازی پروژه عظیم خود برای توسعه دفاتر و مراکز داده های اطلاعاتی این شرکت خبر داده که در همین راستا، نیازمند جذب بیش از ۱۲ هزار نیروی متخصص است.

به گزارش بازار، شرکت گوگل با انتشار بیانیه ای رسمی از تصمیم خود برای راه اندازی پروژه ۹.۵ میلیون دلاری برای توسعه دفاتر و مراکز اطلاعاتی این شرکت در سراسر آمریکا خبر داد.

بر اساس این گزارش، گوگل همچنین اعلام کرده که این پروژه با توجه به جا افتادن سیستم دورکاری ناشی از پاندمی کرونا در جهان و رشد بی سابقه اهمیت شرکت های اطلاعاتی و ارتباطی مانند گوگل راه اندازی شده قرار است بر اساس آن، بیش از ۱۲ هزار کارمند جددی در بخش های مورد نیاز مختلف خود در ۲۶ ایالت آمریکا استخدام کند.

گوگل همچنین طی پنج سال گذشته، بیش از ۳۷ میلیون دلار برای توسعه دفاتر و مراکز اطلاعاتی خود هزینه کرده که از جمله، ۴۰ هزار کارمند جدید طی این مدت به صورت تمام وقت جذب نموده است.

همچنین هزینه تحقیق و توسعه این شرکت طی ذدو سال گذشته نیز حدود ۴۰ میلیون دلار اعلام شده و انتظار می رود تا پایان سال جاری میلادی، اقدام به جذب ۱۲ هزار کارمند دیگر برای دفاتر گوگل در سراسر جهان کند.

اگرچه بخش عمده ای از این سرمایه گذاری گوگل برای توسعه دفاتر فیزیکی این شرکت در نظر گرفته شده، اما مدل های استخدامی آن به صورت هیبریدی بوده و نیازی به حضور دائم کارکنان در محل کار وجود ندارد که به گفته مدیران این شرکت، کار در خانه می تواند علاوه بر کاهش هزینه های مربوط به ایاب و ذهاب، زندگی با کیفیت تری را نیز برای کارکنان به همراه داشته باشد.

در صورتیکه علاقمند به کار در یکی از دفاتر گوگل هستید، می توانید با چک کردن مرتب وب سایت رسمی این شرکت، نسبت به پیگیری آخرین خبرها در خصوص شرایط استخدامی مطلع شوید.

کد خبر: ۱۴۵٬۵۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha