۲۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶
صندوق پژوهش و نوآوری برای حمایت از صنایع دانش بنیان در زنجان راه اندازی می شود
استاندار زنجان:

صندوق پژوهش و نوآوری برای حمایت از صنایع دانش بنیان در زنجان راه اندازی می شود

زنجان-افشارچی،استاندار زنجان،از راه اندازی صندوق پژوهش و نوآوری برای حمایت از صنایع دانش بنیان در زنجان خبرداد وگفت: ازطریق این صندوق تسهیلات دراز مدت باسود صفر به فعالیت‌های دانش بنیان پرداخت می شود.

محسن افشارچی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه تحقق شعار سال نیاز به عزم جدی دارد،گفت: در صدد هستیم تا سرمایه گذاران در استان از سهامداران این صندوق شوند.

وی با بیان اینکه مولفه مهم در تولید، جذب سرمایه گذاری است که ما مقدمات آن را در استان فراهم کردیم،اظهار کرد: مدیران دستگاههای اجرایی باید برای حضور سرمایه گذاران در استان همکاری لازم را داشته باشند.

استاندار زنجان، به ایجاد منطقه اقتصادی ویژه در استان اشاره کرد و گفت: نیمه نخست سالجاری عملیات اجرایی این پروژه در استان آغاز می‌شود و با راه اندازی این منطقه اقتصادی ویژه، اتفاقات خوبی در استان رخ می دهد.

افشارچی از راه اندازی صندوق پژوهش و نوآوری برای حمایت از صنایع دانش بنیان در استان زنجان خبر داد و تصریح کرد: از طریق این صندوق تسهیلات دراز مدت با سود صفر به فعالیت‌های دانش بنیان پرداخت می‌شود.

وی از اقدام شرکت ایران ترانسفو برای عقد تفاهم نامه برای تولید موتور الکتریکی خودرو خبر داد و ابراز داشت: امیدواریم با این حرکت،صنایع مربوط به تولید خودروهای برقی نیز در استان زنجان شکل بگیرد.

استاندار زنجان یادآورشد: در استان زنجان برای تحقق شعار سال باید ریل حرکتی تولید را به سمت دانش بنیان بودن ببریم و در زمینه فعالیت‌های دانش بنیان به هدایت و آموزش نیز فکر می‌کنیم.

کد خبر: ۱۴۵٬۴۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha