۲۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱
منطقه آزاد مازندران هفته آینده تعیین تکلیف می شود
استاندار مازندران:

منطقه آزاد مازندران هفته آینده تعیین تکلیف می شود

ساری - استاندار مازندران گفت: بررسی وضعیت منطقه آزاد استان مازندران هفته آینده در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد حسین زادگان شامگاه پنجشنبه در جمع مسئولان استان مازندران در قالب شورای برنامه ریزی در استانداری با بیان اینکه نیازمند برنامه عملیاتی برای تحقق جهش تولید و شعار محوری سال هستیم از دستگاه های اجرایی خواست تا هریک برنامه عملیاتی در این حوزه تعریف کنند.

وی با بیان اینکه باید با تکیه بر جهش و رونق تولید تکیه بر اقتصاد نفتی را کاهش دهیم، افزود: برنامه ریزی در حوزه مالیات، سرمایه در گردش، تامین اجتماعی، گردشگری و غیره از جمله مولفه ها برای جهش تولید به شمار می رود.

وی با عنوان اینکه همچنین از ظرفیت های موجود در حوزه دستگاه های اجرایی و اقتصاد مقاومتی برای تحقق جهش تولید باید بهره گیری شود، تصریح کرد: نیازمند آن هستیم در حوزه صنعت، خدمات، کشاورزی و غیره با برنامه عمل کنیم.

استاندار مازندران با اظهار اینکه اصلاح برخی روش ها و شیوه ها برای تحقق شعار محوری سال الزامی به نظر می رسد، یادآور شد: مدیریت جهادی و هوشمندی لازمه کار به نظر می رسد و باید در کنار برنامه یکساله، برنامه های کوتاه مدت و بلندمدت نیز تدوین شود.

حسین زادگان تصویب منطقه آزاد آینده را منجر به جهش اقتصادی و رونق تولید دانست و گفت: منطقه آزاد استان هفته آینده در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار می گیرد.

استاندار مازندران توجه به اقتصاد دریا محور و صید صنعتی، بهره گیری از ظرفیت های گردشگری و جهش در حوزه اقتصاد دریایی را از جمله لازمه های تحقق جهش تولید عنوان کرد و گفت: باید برنامه عملیاتی در تمام این حوزه تدوین شود.

کد خبر: ۱۴٬۵۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha