۲۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳
هیچ مانعی برای توسعه شهرک‌های صنعتی سمنان وجود ندارد
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان:

هیچ مانعی برای توسعه شهرک‌های صنعتی سمنان وجود ندارد

سمنان- حمیدی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان با اشاره به ایجاد زمینه سرمایه‌گذاری تولیدی و فناوری در استان، گفت: هیچ مانعی برای توسعه شهرک‌های صنعتی وجود ندارد.

محمد حمیدی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه بیش از پیش به فعالیت شرکت های دانش بنیان احساس نیاز داریم چرا که منابع ما مانند آب در استان سمنان محدود است، تاکید کرد: تقویت دانش بنیان ها در سال جاری از اولویت های مهم تصمیم سازی در استان است.

وی با بیان اینکه تولید و اشتغال مانند سال گذشته دیگر اولویت ما خواهد بود، بیان کرد: در شش ماهه دوم سال گذشته و با تلاش های صورت گرفته خوشبختانه ۳۳ واحد صنعتی و تولیدی راکد استان به تولید بازگشتند و توانستیم اشتغال آنها را هم حفظ کنیم که البته همراهی کارگروه احیاء واحدهای راکد در این راه بسیار تاثیر گذار بود که این روند در سال ۱۴۰۱ نیز تداوم خواهد یافت تا شاهد بازگشت دیگر شرکت ها نیز به تولید باشیم.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه همراهی بانکهای استان در رونق تولید مثال زدنی است، تاکید کرد: برخی از واحد های تولیدی ما مشکلات تامین منابع دارند که خوشبختانه با همراهی بانک ها و به صورت تسهیلات این منابع تامین می شود.

حمیدی با بیان اینکه در استان سمنان شرایط مناسب برای سرمایه گذاری فراهم است و هیچ مانعی برای توسعه شهرک های صنعتی نیز وجود ندارد، گفت: از تمام سرمایه گذاران در استان حمایت خواهیم کرد همچنین حمایت از دانش بنیان ها با توجه به شعار سال جاری مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی در اولویت خواهد بود.

کد خبر: ۱۴۵٬۴۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha