۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵
خرید تضمینی محصولات دانش‌بنیان و فناور برای اولین بار در استان بوشهر
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

خرید تضمینی محصولات دانش‌بنیان و فناور برای اولین بار در استان بوشهر

بوشهر- بهرامی مشاور استاندار بوشهر در امور فناوری و دانش‌بنیان از خرید تضمینی محصولات دانش‌بنیان و فناور برای اولین بار در استان بوشهر خبر داد.

عبدالحسن بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: استاندار بوشهر تاکید زیادی بر حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان دارد و این مهم‌را عملا نیز نشان داده است.

وی افزود: به هر میزان بتوانیم از مجموعه‌های دانش‌بنیان و شرکت‌های فناورانه حمایت و پشتیبانی کنیم، قطعا شغل بیشتر و پایدارتری ایجاد می‌شود که نتایج آن به بهبود معیشت مردم کمک می‌کند.

مشاور استاندار بوشهر در امور فناوری و دانش‌بنیان خاطر نشان کرد: شرکت‌ ملی گاز و مجموعه پارس جنوبی در توسعه زیست‌بوم نوآوری در منطقه ویژه پارس می‌توانند نقش‌آفرینی کرده و نتایج مفیدی را رقم بزنند.

بهرامی از خرید تضمینی محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان برای اولین بار در استان بوشهر خبر داد و گفت: با درخواست استاندار بوشهر از مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران، باقی مانده اعتبارات بند و تبصره ۹ بودجه پژوهشی سال ۱۴۰۰ مجتمع گازی که هزینه نشده و در حال سوخت بود، برای خرید تضمینی محصولات شرکت‌های دانش بنیان استان بوشهر در سال جاری تخصیص یافت.

وی بیان کرد: این مساله می‌تواند انگیزه بالایی در مجموعه‌های دانش‌بنیان در راستای درآمدزایی و ایجاد شغل به وجود بیاورد.

کد خبر: ۱۴۵٬۳۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha