۲۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۱
آماده شدن مجدد EUR/USD برای صعود مجدد| قیمت تا کجا بالا خواهد رفت؟
تحلیل بازار فارکس؛

آماده شدن مجدد EUR/USD برای صعود مجدد| قیمت تا کجا بالا خواهد رفت؟

با اصلاح انجام شده قیمت EUR/USD طی دو روز گذشته، اکنون این جفت ارز برای افزایش قیمت آماده می شود.

به گزارش بازار، با کاهش تب و تاب ناشی از انتخابات ریاست جمهوری فرانسه و کشیده شدن انتخابات به دور بعدی در پایان ماه جاری میلادی، جفت ارز EUR/USD نیز که ظرف مدت ۲۴ ساعت از زمان اعلام نتایج انتخابات و زیر سوال رفتن پیروزی قطعی مارین لوپن، نامزد راستگرایان، دچار افزایش کم نظیری شده بود، به فاز اصلاحی فرو رفت.

در حال حاضر، EUR/USD یک شکل W در نمودار ساعتی به جا گذاشته و بین دو کف نزولی تشکیل شده قرار گرفته و اکنون بازار برای تکمیل بخش آخر این الگو خود را آماده می کند که می تواند منجر به افزایش قیمت شود.

بر اساس این الگو، اکنون یک خط گردن از الگوی W در نمودار ساعتی ایجاد شده که انتظار می رود به عنوان پشتیبان در زمان استراحت عمل کند.

اگر مولفه های الگوی فعلی قیمت به درستی تکمیل شده و عوامل فاندامنتال پیش بینی نشده در ادامه روند بازار تاثیرگذار نباشد، گاوها می توانند به راحتی وارد عمل شده و قیمت را تا تکمیل نقطه اوج شاخه آخر W بالا ببرند. با انجام این کار، بازگشت میانگین ۵۰ درصدی ضربه نزولی اصلی که با ساختار پشتیبانی قدیمی قیمت تلاقی دارد، می‌تواند هدف قرار گیرد. در نمودار زیر می توانید نقاط کف و هدف را ملاحظه بفرمایید:

آماده شدن مجدد EUR/USD برای صعود مجدد| قیمت تا کجا بالا خواهد رفت؟

کد خبر: ۱۴۵٬۳۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha