۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۷
 پرداخت هزینه گازکشی مناطق محروم کرمان از محل منابع حاصل از صادرات نفت سفید
رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان خواستار شد؛

 پرداخت هزینه گازکشی مناطق محروم کرمان از محل منابع حاصل از صادرات نفت سفید

کرمان- رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان خواستار پرداخت هزینه گازکشی منازل در مناطق محروم استان کرمان از محل منابع حاصل از صادرات نفت سفید شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم سیرجان و راور، شهباز حسن پور در دیدار با وزیر نفت در محل وزارت نفت با اشاره به اینکه عده ای از شهروندان در استان کرمان به خصوص در جنوب و شرق استان توانایی پرداخت حق اشتراک و هزینه های تاسیسات گاز منازل خود را ندارند، خواستار شد تامین اعتبار هزینه های مشترکین اقشار آسیب پذیر به صورت تسهیلات پرداخت و اقساط آن ماهیانه به قبض گاز اضافه شود.

وی گفت: درخواست داریم هزینه گازکشی منازل در مناطق محروم استان از محل منابع حاصل از صادرات نفت سفید پرداخت شود.

حسن پور همچنین با اشاره به موقعیت شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمان و تامین سوخت استان های همجوار خواستار ایجاد زیرساختهای لازم از جمله اتصال انبار نفت شهید احمدی روشن به خط ریلی، احداث ساختمان سوختگیری در سیرجان و بم و افزایش ظرفیت انبار ذخیره سازی کهنوج شد.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر افزود: متاسفانه ۶۲ روستا در شهرستان سیرجان و ۵۴ روستا در شهرستان بردسیر از نعمت گاز برخوردار نیستند و نیاز گازرسانی به روستاهای مذکور انجام شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان همچنین خواستار کمک ویژه وزارت نفت به حوزه ورزش و جوانان در شهرستان های سیرجان و بردسیر و صدور مجوز احداث واحد پتروشیمی با توجه به ظرفیت های دو شهرستان شد.

کد خبر: ۱۴۵٬۱۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha