۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۴
نکته مهم قبل از خرید در سایت‌های درج آگهی

نکته مهم قبل از خرید در سایت‌های درج آگهی

ارائه اطلاعات حساب از سوی فروشنده نباید موجب اعتماد شما شود، زیرا ممکن است اطلاعات شخص دیگری مورد سوءاستفاده قرارگرفته باشد و تحت هیچ عنوان پیش از دریافت کالا هزینه‌ای پرداخت نکنید.

به گزارش بازار، رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا گفت: کاربران قبل از اطمینان به صحت اطلاعات ارائه شده فروشنده، اقدام به واریز وجه نکنید و حتی‌الامکان ارتباطات و خرید وفروش‌ها را به صورت حضوری انجام دهید.

نکته مهم قبل از خرید در سایت‌های درج آگهیبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ علی محمد رجبی اظهار کرد: کاربران قبل از اطمینان به صحت اطلاعات ارائه شده فروشنده، اقدام به واریز وجه نکنید و حتی‌الامکان ارتباطات و خرید وفروش‌ها را به صورت حضوری انجام دهید و از افرادی خرید کنید که امکان ملاقات حضوری آن‌ها پیش از انجام معامله فراهم باشد و قبل از خرید، کالا را با دقت موردبررسی قرار دهید.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: ارائه اطلاعات حساب از سوی فروشنده نباید موجب اعتماد شما شود، زیرا ممکن است اطلاعات شخص دیگری مورد سوءاستفاده قرارگرفته باشد و تحت هیچ عنوان پیش از دریافت کالا هزینه‌ای پرداخت نکنید.

کد خبر: ۱۴۵٬۱۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha