۲۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳
تحقق ۱۰۱ درصدی شاخص و اهداف برنامه های ADSL در کردستان
مدیر مخابرات منطقه کردستان:

تحقق ۱۰۱ درصدی شاخص و اهداف برنامه های ADSL در کردستان

سنندج - مدیر مخابرات منطقه کردستان، از تحقق ۱۰۱ درصدی اهداف و برنامه های شاخص اینترنت پرسرعت مخابرات در سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان آزاد حکمت ضمن تشریح فعالیت ها و اقدامات این منطقه در حوزه اینترنت پرسرعت مخابرات، گفت: تحقق بیش از ۱۰۰درصدی این اهداف، با اعتماد مشتریان نسبت به برند سرویس ها و محصولات اینترنت پرسرعت مخابرات حاصل شده است.

وی برنامه ابلاغی از سوی شرکت مخابرات ایران برای تعداد مشتریان فعال در سال گذشته را ۱۲ هزار و ۲۵۱ مشترک اعلام کرد و افزود: با همت و تلاش همکاران این مجموعه با ثبت ۱۲ هزار و ۳۱۸ مشترک فعال در استان ، موفق به تحقق ۱۰۱ درصدی اهداف این شاخص یعنی بیشتر از برنامه ی تعریف شده گشته ایم.

وی اعلام داشت:در سال۱۴۰۰، پروژه های مختلفی در راستای توسعه و ارتقا زیرساختهای مخابراتی در سطح استان با سرمایه گذاری قابل توجه برای تامین تجهیزات و منابع لازم اجرا شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان تصریح کرد: تامین و افزایش پهنای باند اینترنت ، ارتقا بستر و ظرفیت های انتقال با استفاده از تکنولوژیهای روز، توسعه ظرفیت UP LINK،افزایش پورت های ADSL به تعداد چشمگیر، نصب و راه اندازی سوییچ و افزایش ظرفیت سامانه BRAS و ... از جمله اقدامات انجام شده در سال گذشته در سطح استان است.

حکمت با اعلام اینکه در حال حاضر ۵۷۳ روستای استان تحت پوشش خدمات و سرویس ADSL هستند افزود: از این رقم تعداد ۳۳ روستا در سال گذشته به اینترنت پرسرعت مخابرات متصل شدند.

وی تعداد پورت های منصوبه در استان را ۱۷۲ هزار و ۳۴۲ مورد بیان داشت و گفت: از این رقم، تعداد ۱۳۶ هزار و ۸۹۵ پورت به متقاضیان ساکن در نقاط شهری و روستایی واگذار شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان آمادگی مخابرات را نسبت به ثبت نام از متقاضیان جدید و واگذاری سرویس اینترنت پرسرعت مخابرات به مشتریان اعلام کرد.

کد خبر: ۱۴۵٬۰۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha