۲۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵
۳۹ کیلومتر راه اصلی در ایلام ساخته شد
مدیرکل راه و شهرسازی ایلام:

۳۹ کیلومتر راه اصلی در ایلام ساخته شد

ایلام - مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: ۳۹ کیلومتر راه اصلی در طی سال گذشته در استان با اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیارد ریال ساخته شده است.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی ایلام، علی اصغر کاظمی اظهار کرد: طی سال گذشته ۳۹ کیلومتر راه اصلی در نقاط مختلف استان با اعتبار هزینه شده ۹۰۰ میلیارد ریال تکمیل و زیر بار ترافیک رفت.

وی با بیان اینکه با وجود برخی محدودیت‌های اعتباری در حال حاضر تمامی طرح‌ها و پروژه‌های راه‌سازی این استان فعال بوده و در حال تکمیل هستند، گفت: احداث و ترمیم راه‌ها در استان مورد توجه قرار گرفته و در سال جاری نیز احداث چند ده کیلومتر راه اصلی و فرعی در دست اجرا است.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام بهسازی و تکمیل ۱۳۰ کیلومتر راه فرعی و روستایی را از دیگر اقدامات این اداره کل در سال گذشته عنوان کرد.

کاظمی گفت: تعریض و بهسازی جاده ایلام - مهران در چند سال اخیر با توجه به افزایش حجم سفرهای زائران اربعین در دستور کار مسئولان قرار گرفته و با اتخاذ تدابیر مناسب و اختصاص اعتبار از سوی دولت، بخش‌هایی از این مسیر در این مدت تعریض شده و عملیات تعریض بخش‌های دیگری نیز از این جاده با احداث تونل در دست انجام است.

وی افزود: از ۸۴۰ متر طول تونل اول راه کربلا ۶۲۹ متر تمام متر آن حفاری شده است و تا پایان سال جاری حفاری پایان می‌یابد.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام از حفاری کامل تونل دوم راه کربلا کیلومتر ۱۰ به طول ۷۴۰ متر نیز خبر داد و یادآور شد: آماده سازی دیواره‌ها برای اجرای لاینینگ (طاق بتونی) در این مسیر در حال انجام و کف کنی این مسیر نیز به پایان رسیده است.

کد خبر: ۱۴٬۵۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha