۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴
۷۵۰۰ میلیارد تومان برای اجرای آزادراه پل زال-چیلات اختصاص یافت
استاندار ایلام:

۷۵۰۰ میلیارد تومان برای اجرای آزادراه پل زال-چیلات اختصاص یافت

ایلام- استاندار ایلام از اختصاص هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای اجرای آزادراه پل زال-چیلات خبر داد و گفت: این پروژه نقش مهمی در توسعه زیرساخت‌های استان دارد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، حسن بهرام نیا در دیدار با سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری، ضمن تشکر از نگاه مثبت دولت به استان خواستار تخصیص بیشتر اعتبارات سفر استانی رئیس جمهور شد و اظهار کرد: علاوه بر مصوبات این سفر در دیدارهایی صورت گرفته با رئیس جمهور و معاونین مبلغ ۸۰۰ میلیارد تومان به اعتبارات اضافه شد که این نشانه توجه و دغدغه دولت سیزدهم به استان‌های محروم و کمتر توسعه یافته است.

حسن بهرام نیا در ادامه خواستار مساعدت لازم در خصوص تامین اعتبار مالی برای اجرای طرح آزادراه پل زال، مورموری، دهلران، چیلات (آزاد راه نجف اشرف) شد.

در پایان این نشست مرتضوی معاون اجرایی رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری ضمن قول مساعد نسبت به خواسته‌های مطرح شده، ابراز امیدواری کرد که با اجرایی شدن مصوبات سفر استانی رئیس جمهور به استان شاهد شکوفایی و توسعه استان ایلام باشیم.

در این نشست مقرر شد شرکت سهامی پروژه آزادراه پل زال، مورموری، دهلران، چیلات با اعتبار هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان با مشارکت ۴۰ درصد بانک‌های عامل، ۲۰ درصد سهم سرمایه گذار بخش خصوصی و ۴۰ درصد سهم دولت تشکیل شود.

همچنین مقرر شد مجوز بانک مرکزی با توجه به محدودیت سرمایه‌گذاری توسط دولت برای آزادراه پل زال، مورموری، دهلران، چیلات اخذ شود.

کد خبر: ۱۴۴٬۹۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha