۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۱
سرمایه‌گذاری در حوزه زیرساختی نفت و گاز| از خام‌فروشی فاصله می‌گیریم
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

سرمایه‌گذاری در حوزه زیرساختی نفت و گاز| از خام‌فروشی فاصله می‌گیریم

بوشهر- حسنوند رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از سرمایه‌گذاری در حوزه زیرساختی نفت و گاز خبر داد و گفت: باید از خام‌فروشی در صنعت نفت و گاز و پتروشیمی فاصله بگیریم.

فریدون حسنوند در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال " تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین "، نامگذاری شده و این نامگذاری نباید در حد شعار باقی بماند و طبق تاکید رهبری، باید عملی و اجرایی شود.

وی افزود: صنعت نفت باید پیشگام در تحقق شعار سال باشد و بویژه در منطقه ویژه پارس جنوبی باید از حضور مجموعه‌های دانش‌بنیان برای تولید و اشتغال پایدار بهره گرفت.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: سرمایه‌گذاری در حوزه‌های زیرساختی نفت و گاز باید اولویت نخست این وزارتخانه باشد و در دیدار اخیر با وزیر نفت، روی این موضوع تاکید زیادی داشتم.

حسنوند تصریح کرد: تحقق اقتصاد دانش‌بنیان در صنعت نفت یک مساله مهم و راهبردی است و مدیران ارشد صنعت نفت باید در این مسیر تمام ظرفیت موجود را به کار گیرند.

وی بر لزوم‌ پرهیز از خام‌فروشی تولیدات صنعت نفت تاکید کرد و گفت: اگر از خام‌فروشی فاصله گرفته و محصولات متفاوت و با کیفیت مطلوب، تولید کنیم شاهد رشد چند برابری درآمدهای ارزی کشور خواهیم بود.

کد خبر: ۱۴۴٬۹۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha