۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۷
جهان آنلاین و مبادلات ارز دیجیتال

جهان آنلاین و مبادلات ارز دیجیتال

گسترده تر شدن دنیای آنلاین باعث شده است که امروزه اقتصاد آنلاین به بخش قابل توجهی از کل اقتصاد کشورها تبدیل شود.

به گزارش بازار، در دوران مدرن، اکثر فعالیت های ما از قبیل خرید از فروشگاه ها، باز پرداخت وام ها، بررسی شبکه های اجتماعی، ‌ اخبار و آگاهی از رویدادها، پرداخت قبوض و غیره جزء خدمات قابل ارائه در محیط آنلاین به شمار می روند. گسترده تر شدن دنیای آنلاین باعث شده است که امروزه اقتصاد آنلاین به بخش قابل توجهی از کل اقتصاد کشورها تبدیل شود.

از این رو، بسیاری از کسب و کارها بخشی و یا کل فعالیت های خود را به فضای آنلاین منتقل کرده اند و بسیاری از کسب و کارهای دیگر همانند شبکه های اجتماعی از همان ابتدا با استفاده از بستر اینترنت و فضای آنلاین شکل گرفته اند.

چنین پیشرفت و رشد فزاینده فضای آنلاین، نیاز به ابزارهایی جهت مبادله دارایی ها بر روی اینترنت را مضاعف نموده است. ارزهای دیجیتال منحصراً برای ذخیره و مبادله بر روی اینترنت توسعه داده شده اند و به خوبی می توانند نیازهای دنیای آنلاین برای مبادله دارایی ها را برطرف سازند.

اگرچه بسیاری از علاقه مندان و فعالان این حوزه ارزهای دیجیتال به عنوان ارزهای جانبی برای سرمایه گذاری و کسب سود در نظر می گیرند، ‌ اما هدف واقعی از توسعه این ارزها ایجاد ابزاری برای مبادله بدون مرز دارایی ها و استفاده از خدمات و سرویس های بین المللی بر پایه اینترنت است.

البته با گذر زمان و توسعه پیوسته ارزهای دیجیتال و فناوری های مرتبط با آنان، کاربردهای این ارزها بسیار گسترده تر شده است؛ تا جایی که اکنون برخی کشورها مانند السالوادور برخی ارزهای دیجیتال مهم مانند بیت کوین را به عنوان یک ارز قانونی جهت انجام کلیه خدمات پرداخت قبول کرده اند.

آموزش ارزهای دیجیتال به عنوان یکی از پیشگامان عرصه ارز دیجیتال کشور، می تواند راه بسیار مناسبی برای آشنایی با این فناوری و ورود به این بازار بین المللی بزرگ باشد.

جهان آنلاین و مبادلات ارز دیجیتال

عملکرد ارزهای دیجیتال و کاربردهای آنها

ارزهای دیجیتال به صورت توکن هایی بر روی بلاکچین ذخیره و مبادله می شوند. هر بلاکچین خود به صورت یک پایگاه داده های آنلاین و غیر متمرکز است که داده های مربوط به تراکنش های این ارزها را به صورت رمزنگاری شده ذخیره می کند.

تراکنش های جدید بر روی شبکه بلاکچین باعث ایجاد بلاکهای جدیدی می شوند. سپس، این بلاک ها پشت سر هم قرار گرفته و زنجیره ای از بلاک یا به اصطلاح همان بلاکچین را بوجود می آورند.

کاربردهای بلاکچین تنها به ارزهای دیجیتال محدود نشده و این توکن ها تنها بخشی از خدمات بر پایه بلاکچین به شمار می روند. استفاده برای ذخیره توکن های یکتا، زیرساخت شبکه های اجتماعی، ذخیره داده های مربوط به اسناد، ذخیره داده های مربوط به بازی ها و غیره، تنها گوشه ای از توانایی های فناوری بلاکچین است. ارزهای دیجیتال نیز از این فناوری نوین و قدرتمند استفاده کرده و بسیاری از توانایی های آن را به ارث می برند.

برای مثال علاوه بر انواع خدمات پرداخت، ‌ ذخیره دارایی های ارزی به صورت غیر متمرکز و رمزنگاری شده به دور از دسترس بانک ها و نهادهای وابسته می تواند یکی از برجسته ترین نقاط قوت ارزهای دیجیتال باشد.

لیست کاربردهای این ارزها هر روز گسترده تر می شود؛ ‌ در سری آموزش بیت کوین و ارزهای دیجیتال، انواع کاربردهای این ارزها به تشریح مورد بررسی قرار گرفته اند و علاوه بر این مناسب ترین ارزهای دیجیتال برای کاربردهای به خصوص نیز برشمرده شده اند.

جهان آنلاین و مبادلات ارز دیجیتال

بهترین بازیهای ارز دیجیتال برای کسب درآمد ارزی

ارزهای دیجیتال راهکار جدیدی را برای کسب درآمد ارزی و دلاری فراهم کرده اند. برخلاف سایر بازی های ویدیویی سنتی، بازی های ارز دیجیتال بر پایه بلاکچین توسعه داده شده اند و از این رو، امتیازات کسب شده در بازی ها را به صورت توکن های قابل مبادله به کاربران خود ارائه می دهند.

سری آموزش ارز دیجیتال نعیم حشم بان، بهترین بازی های ارز دیجیتال برای کسب درآمد سریع و استراتژی های مناسب جهت پیشرفت در این بازیها را معرفی می نمایند.

Upland

آپلند یک بازی متاورسی جذاب و جدید است. در این بازی املاک مجازی و دیجیتالی به صورت توکن هایی برای کاربران و گیمرها قابل خرید و فروش شده اند. نقشه این بازی با نقشه جهان واقعی مطابقت دارد و تمامی آدرس های آن نیز مطابق با آدرس های املاک واقعی هستند.

از جالب ترین امکانات بازی آپلند، امکان اجاره زمین ها و ساختمان ها در این بازی است. این بازی بر روی بلاکچین EOS توسعه داده شده است و تمامی املاکی که در بازی خریداری شده اند را می توان بر روی این بلاکچین راستی آزمایی نمود.

به طور کلی می توان این بازی را به صورت یک نقشه دوم از جهان واقعی در نظر گرفت. بازی از شهر سانفرانسیکوی آمریکا آغاز شده و آواتار جستجوگر بازیکن پس از دیدار از مکان های مختلف می تواند هر ملکی را که بخواهد خریداری نماید.

ارز اصلی این بازی UPX نام دارد که برای خرید و فروش دارایی ها در بازی لازم است. بازیکن های جدید پس از ثبت نام ۶۰۰۰ توکن UPX به صورت رایگان دریافت می نمایند. البته این میزان معمولا برای خرید دارایی در بازی کافی نبوده و معمولا کاربران برای خرید املاک با ارزش، مقداری UPX بیشتری را خریداری می کنند که هر ۵۰۰۰ توکن UPX با ۵ دلار آمریکا قابل خریداری است.

خریداری املاک در این بازی یک راه درآمد جانبی ارزشمندی را برای کاربران ایجاد می نماید. برای مثال، همراه با بالا رفتن ارزش املاک مجازی در این بازی، دارندگان آن نیز به سود فراوانی دست می یابند.

علاوه بر این، با خریداری املاک مخصوص مانند موزه ها و املاک سازمانی دیگر، بازیکنان مهارت های خاصی بدست آورده و درآمد ماهانه آنها نیز به طبع افزایش می یابد. خریداری شمار زیادی از املاک در یک محله یا خیابان خاص باعث اعطای امتیازات زیادی به کاربر می شود.

قاعدتاً با خرید املاک بیشتر درآمد فرد نیز افزایش خواهد یافت؛ اما برخی از املاک به عنوان مثال، املاک با موقعیت ها و آدرس های خاص، ارزش بالاتری دارند. بنابراین، کاربران می توانند با پیدا کردن این ملک های بخصوص و سپس خرید و اجاره آنها، درآمد بالاتری را کسب کنند.

هنگامی که کاربر به سطح ۲ در بازی ارتقا میی یابد، حساب کاربری وی به صورت اتوماتیک به یک کیف پول web۳.۰ خارجی متصل شده و از این پس یک شهروند یا uplander به شمار می رود. این بازی در میان گیمرها، به یکی از پرطرفدارترین و بهترین بازی های ارز دیجیتال شناخته می شود.

کد خبر: ۱۴۴٬۷۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha