۲۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵
هدررفت برق در زنجان به ۷.۴ درصد رسید
مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان:

هدررفت برق در زنجان به ۷.۴ درصد رسید

زنجان - مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان، با بیان اینکه حفظ انرژی و جلوگیری از هدررفت آن یکی از اولویت‌های مهم این شرکت است، گفت:طی سال۹۷ هدررفت برق در استان ۸.۱۷ درصد بود که در سال گذشته به ۷.۴ درصد رسید.

علیرضا علیزاده در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه حفظ انرژی و جلوگیری از هدررفت آن یکی از اولویت‌های مهم شرکت توزیع برق استان است،  گفت: میزان هدررفت انرژی در کشور بالای ۱۰ درصد بود که خوشبختانه در سال گذشته این میزان در کل کشور به عدد یک رقمی رسید، این در حالی است که استان زنجان از چند سال قبل در این زمینه به یک رقمی رسیده بود، به طوری که در سال ۹۷ این میزان در استان ۸.۱۷ درصد بود که در سال گذشته به ۷.۴ درصد رسید. 

وی اظهار کرد: هدف‌گذاری شرکت توزیع برق استان برای سال گذشته در این زمینه ۷.۷ درصد بود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان، بابیان اینکه در سال گذشته ۱۰۰ درصد واحدهای صنعتی استان روزانه دو ساعت خاموشی برق داشتند، گفت: امسال هم برای اینکه با موفقیت اوج بار را مدیریت کنیم بازهم این اقدام انجام خواهد شد.

علیزاده تاکید کرد: شرکت توزیع برق برای مشترکان کم‌مصرف تشویقی پیش‌بینی کرده  و برای مشترکانی که مصرف برق را مدیریت کنند ۱۰ درصد در فیش برق، تخفیف داده می‌شود و برای مشترکان پرمصرف هم تعرفه برق مصرفی ۱۶ درصد افزایش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه  صنعت برق در بحث توسعه کشور نقش بسزایی دارد و شرکت توزیع برق استان زنجان در حال حاضر تأمین برق ۲۱ شهر و۱۶ بخش را بر عهده دارد، افزود: در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، در همان روزهای اول کارگروه پشگیری را تشکیل دادیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان ابراز داشت: همچنین جلسات شرکت توزیع نیروی برق استان کاملا به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود و آگاه‌رسانی و اطلاع‌رسانی‌های ویژه‌ای در خصوص ویروس کرونا انجام شده است لذا مهم‌تر از همه اینکه با ارائه خدمات غیرحضوری تلاش کردیم به در خانه ماندن مردم کمک کنیم.

کد خبر: ۱۴٬۴۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha