۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸
خاموشی فیدرهای برق صنایع در مازندران محدود و با برنامه شود
در گفتگو با بازار؛

خاموشی فیدرهای برق صنایع در مازندران محدود و با برنامه شود

ساری- رضوی، رئیس خانه صمت مازندران با اشاره به کسری تولید برق در فصل پیک پیشنهاد کرد تا واحدهای صنعتی تمهیداتی برای جلوگیری از آسیب ها اتخاذ کنند و گفت: خاموشی فیدرها محدود و بابرنامه شود.

سید مجتبی رضوی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه در کشور با کسری ۱۵ هزار مگاوات برق روبرو هستیم، اظهار داشت: در این راستا به دلایل مختلف وضعیت خوبی برای تامین انرژی نسبت به سال گذشته نداریم.

وی با اظهار اینکه بخش صنعت باید تمهیدی اتخاذ کنند تا کمترین آسیب را در فصل گرما ببیند، افزود: پیشنهاد کردیم که یک یا دو روز برای خاموشی فیدرها مشخص شود تا قدرت برنامه ریزی از واحدهای صنعتی گرفته نشود.

وی گفت: همچنین پیشنهاد شد در روزهایی که برق قطع می شود تمهیدی اندیشیده شود تا از ساعت ۱۱ شب به بعد واحدهای تولیدی بتوانند شیفت را فعال کنند.

رضوی ادامه داد: مقدار مصرف در اردیبهشت برای تعیین درصد مصرف هر استان تعیین کننده است و از آنجایی که هنوز برخی واحدها روشن نشدند از بخش صنعت تقاضا می شود تا در اردیبهشت، تلاش کنند تا حداکثر مصرف را داشته باشند تا مبنای تعیین شده برای برق استان افزایش یابد.

رئیس خانه صمت مازندران با اشاره به فعالیت بیش از دو هزار واحد تولیدی و صنعتی در استان اظهار داشت: همواره قطع مکرر و بی برنامه آسیب هایی را به بخش صنعت وارد می کند و باید با برنامه ریزی این آسیب ها را در فصل پیک جاری کاهش داد.

کد خبر: ۱۴۴٬۶۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha