۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۰
اجرای پروژه تامین اضطراری آب از محل سایت «آق حصار » همدان
نماینده مردم همدان در مجلس خبرداد:

اجرای پروژه تامین اضطراری آب از محل سایت «آق حصار » همدان

همدان - نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه تامین اضطراری آب همدان از محل سایت «آق حصار» با حفر ۶ حلقه چاه توسط شرکت آب و فاضلاب استان در دست انجام است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی آبفای استان همدان، حجت الاسلام احمد فلاحی در بازدید از محل حفر چاههای آبرسانی ضربتی به شهر همدان در منطقه آق‌حصار با اشاره به اینکه رفع معضل کم آبی در همدان نیازمند بهره گیری از منبعی چون سد تالوار است، عنوان کرد: در همین راستا بخشی از اعتبارات مربوطه تامین و مابقی در ارتباط با وزارتخانه متبوع در حال تامین است.

وی با بیان اینکه آبرسانی از سد تالوار پروژه ای بلند مدت به منظور تامین آب شهر همدان است، عنوان کرد: در همین راستا پروژه تامین اضطراری آب از محل سایت آق حصار با حفر ۶ حلقه چاه توسط شرکت آب و فاضلاب استان نیز در دست انجام است.

فلاحی عنوان کرد: شرکت آب و فاضلاب استان با تلاش شبانه روزی و انجام پروژه های مختلف به دنبال رفع مشکل کم آبی در همدان است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان نیز ضمن اشاره به حفاری ۶ حلقه چاه در اراضی روستای آق حصار گفت: مجموعه اقدامات انجام شده در این خصوص نتیجه بخش بوده است.

فرهاد بختیاری فر ادامه داد: در حال حاضر سه حلقه از چاههای مذکور آماده بهره برداری است که از این تعداد یک حلقه وارد مدار شده و خط برق و خط انتقال حلقه دوم و سوم نیز اجرایی شده است.

بختیاری فر بیان کرد: در سایت دیگر «آق حصار» نیز دو تا سه حلقه چاه جدید حفاری شده که این چاها نیز مراحل اجرایی آنها نیز در دست انجام است.

کد خبر: ۱۴۴٬۵۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha