۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۰
ارائه تجهیزات برق صنعتی توسط فروشگاه اینترنتی اینرژی

ارائه تجهیزات برق صنعتی توسط فروشگاه اینترنتی اینرژی

شاید برای شما هم جای سوال باشد که برق صنعتی یعنی چه؟ اگر بخواهیم تعریف ساده ای از برق صنعتی داشته باشیم؛ به برقی که در صنعت به کار گرفته می شود برق صنعتی گفته می شود.

به گزارش بازار، شاید برای شما هم جای سوال باشد که برق صنعتی یعنی چه؟ اگر بخواهیم تعریف ساده ای از برق صنعتی داشته باشیم؛ به برقی که در صنعت به کار گرفته می شود برق صنعتی گفته می شود. البته این نکته را هم باید اضافه کرد که این تعریف گاهی دقیق به نظر نمی رسد زیرا در برق ساختمان ها نیز از ادوات و مدارهای برقی و حتی اتوماسیون صنعتی استفاده می شود. استفاده از برق صنعتی امروزه بسیار گسترش یافته و مورد توجه بسیاری قرار گرفته است از همین رو، از این برق در کاربرد های گوناگون و متعددی استفاده می شود.

ممکن است در زمان خرید تجهیزات برق صنعتی متوجه شده باشد که برق صنعتی تجهیزات مختلفی دارد که این تجهیزات تنوع زیادی در بازار دارند و این امر جدای اینکه حق انتخاب بالایی برای شما ایجاد می کنند ممکن است سبب سردرگمی شود و همچنین ممکن است گاها مانع از خرید آسان و فوری شما شود؛ بنابراین اگر به دنبال یک مرجع کامل برای کارشناسی و معرفی تجهیزات برق صنعتی جهت خرید ایمن و آسان هستید، همین الان اقدام به مطالعه ادامه این مطلب نماید زیرا در ادامه هر آنچه که بخواهید در مورد خرید تجهیزات صنعتی بدانید آورده شده است و اطلاعات بسیار خوبی در حوزه خرید تجهیزات برق صنعتی بدست خواهید آورد.

انواع کاربرد و موارد استفاده از برق صنعتی

اگر بخواهیم به بیشترین کاربرد برق صنعتی اشاره کنیم قطعا کارخانه ها و کارگاه های صنعتی در اولویت قرار دارند. زمان مجهز کردن یک کارخانه به برق صنعتی همواره یکی از دغدغه های فکری کارخانجات صنعتی مقدار مصرف برق آن ها و هزینه زیاد آن بوده است. این امر آن ها را واداشته تا راهکاری برای کاهش مصرف خود پیدا کنند. از این رو مصرف کنندگان به دنبال تجهیزات برق صنعتی که توانایی کاهش مصرف برق و هزینه آن را دارند، هستند.

پلتفرم اینرژی با همکاری گسترده خود با تمامی فعالان اصلی تجهیزات برق صنعتی همواره توانسته است که طیف گسترده ای از تجهیزت برق صنعتی با بهترین کیفیت و کمترین مصرف برق را فراهم آورد، تا مشتریان بتوانند با سهولت و اطمینان خاطر بیشتری نسبت به خرید تجهیزات برق صنعتی مورد نظر خود اقدام کنند.

ارائه تجهیزات برق صنعتی توسط فروشگاه اینترنتی اینرژی

انواع تجهیزات برق صنعتی

تجهیزات برق صنعتی در۷ بخش تابلو برق، تجهیزات تابلو برق، شستی و کلید، اتصالات و کابل ها، روشنایی، تایمر و حسگر تقسیم بندی می شوند.

فروشگاه اینرژی با ارائه انواع تجهیزات برق صنعتی و همکاری با بهترین و معتبرترین برندهای داخلی و خارجی به عنوان جامع ترین و تخصصی ترین فروشگاه اینترنتی تجهیزات برق صنعتی می باشد. که امکان خرید آسان و مطمعن تجهیزات برق صنعتی را فراهم کرده است. در ادامه به صورت خلاصه نگاهی کوتاه به محصولات قابل ارائه توسط فروشگاه اینترنتی اینرژی، داشته باشید:

تابلو برق:

یک تعریف ساده برای تابلو برق می تواند بدین صورت باشد که به محفظه ای برای تجهیزات الکتریکی یا الکترونیکی با هدف سوییچ کلید ها، دستگیره ها و نمایشگر ها و جلوگیری از وارد شدن شوک به تجهیزات و حفاظت محتوای جعبه از محیط تابلو برق گفته می شود. تابلو برق صنعتی در صنایع تولیدی و کارخانجات نقش بسیار مهم و حیاتی را ایفا می‌کند. تابلو برق صنعتی در مکان‌هایی همچون ایستگاه‌های توزیع، ایستگاه‌های برق، ایستگاه‌ های مبدل، ساختمان‌ های تجاری و سازمانی، کارخانه های صنعتی، پالایشگاه‌ ها و… مورد استفاده قرار می‌گیرند.

تابلو برق تانک مانیتورینگ LG-TG Elc.Table / TLS، مناسب برای تامین برق و کنترلر های تانک مانیتورینگ در فروشگاه اینرژی قابل دسترسی می باشد و شما می توانید جهت تهیه این تابلو برق با سهولت از فروشگاه اینترنتی اینرژی اقدام به خرید کنید.

اتصالات و کابل های صنعتی:

انواع اتصالات سیم و کابل ها عبارت است از؛ اتصال دهنده ها که جهت ایجاد ارتباط هادی های مختلف و برقراری جریان الکتریکی در سیم ها و برای استفاده مصرف کننده ها مورد استفاده قرار می گیرد.

اتصالات و کابل های صنعتی موجود در فروشگاه اینرژی عبارتند از سوکت پلاگ ضد انفجار، جعبه تقسیم ضد انفجار، گلند PVC ضد انفجار بدون آرمور، دوشاخه و پریز ضد انفجار، گلند ضد انفجار پلاستیکی، گلند فلزی می باشند. از آنجایی که فروشگاه اینرژی در زمینه اتصالات و کابل های صنعتی موجود با معتبرترین برندهای داخلی و خارجی از قبیل وارم (Warom)، بیمد (Bimed)، هاوک (HAWKE)، ای اس پی (ASP)، سی ام پی (CMP) و SEMC همکاری دارد لذا با خیال آسوده می توانید اتصالات و کابل های مورد نظر خود را از فروشگاه اینرژی خریداری کنید.

شستی و کلید:

شستی و کلید قطعه ای که وظیفه ی قطع و وصل مدار را به صورت دستی و اتوماتیک بر عهده دارد و شامل سوییچ و استارتر موتور، کلید اتوماتیک، کلید امرجنسی و کلید سلکتوری می باشد.

در حوزه شستی و کلید فروشگاه اینترنتی اینرژی با ارائه انواع شاسی اسپرینگ ریترن، شاسی امرجنسی قارچی، شاسی امرجنسی اسپرینگ ریترن، سوئیچ قطع و وصل، پوزیشن سوئیچ، شاسی قفل دار پلی‌آمید، شاسی روتوری پلی‌آمید، شاسی اسپرینگ ریترن با نشانه‌ پلی‌آمید، شاسی فلزی با نشانه گر، شاسی اسپرینگ ریترن پلی‌آمید، شاسی فلزی قفل‌دار، شاسی امرجنسی پلی‌آمید قارچی، شاسی امرجنسی فلزی قارچی قفل دار و شاسی فلزی روتوری از برند های معتبر وارم (Warom)، اشتال (STAHL) به مشتریان محیطی را فراهم کرده است که به راحتی و اطمینان به شاسی و سوپیچ مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند.

روشنایی:

بخش روشنایی شامل پروژکتور، چراغ اضطراری، چراغ سقفی، چراغ ضد انفجار و لامپ است. حسگر یا سنسور المانی است که یک کمیت فیزیکی را اندازه‌گیری یا شناسایی و آن‌ را به کمیت دیگری تبدیل می‌کند و در دسته بندی سنسورها؛ سه دسته سنسور جریان، سنسور نور و سنسور ولتاژ داریم.

فروشگاه اینرژی در حوزه روشنایی انواع پروژکتور لامپی، چراغ فلورسنت سقفی، چراغ خروج اضطراری ضد انفجار، چراغ آویز ترانس دار، آژیر فلاشر ضد انفجار، چراغ بازرسی، چراغ تونلی، چراغ فلورسنت سقفی، چراغ دستی، چراغ آویز ضدانفجار و چراغ آویز سقفی از برند وارم (Warom) بهترین خدمات روشنایی را ارائه داده است.

تجهیزات تابلو برق:

تجهیزات تابلو برق عبارتند از ترانس، خازن، دژنکتور، کنتاکتور و نمایشگر. شستی یا پوش باتن به عنوان تجهیزات مدار فرمان، دستور قطع و وصل مدار را به صورت دستی و نیمه اتوماتیک ارائه می دهد.

تایمر یا رله:

تایمر یا رله زمانی دستگاهی است که برای زمان‌سنجی در تابلوهای فرمان و اتوماسیون مورد استفاده قرار می گیرد. تایمرها شامل تایمر پنوماتیکی و تایمر الکترکی می باشند که جایی که برق ایمن و در دسترس نمی باشد از تایمر پنوماتیکی به جای الکتریکی استفاده می شود.

ارائه تجهیزات برق صنعتی توسط فروشگاه اینترنتی اینرژی

فروشگاه اینترنتی اینرژی

تامین برق صنایع مختلف یا به عبارتی برق صنعتی در صنایع مختلف نقش بسیار مهم و حیاتی را ایفا می‌کند لذا کیفیت تجهیزات برق صنعتی در صنایع حائز اهمیت می باشد. فروشگاه اینترنتی اینرژی با گردآوری بهترین تجهیزات برق صنعتی از برندهای معتبر شرایطی را برای مشتریان ایجاد کرده است که با سهولت و اطمینان خاطر در این حوزه اقدام به خرید کنند و به محصول مورد نظر خود دسترسی فوری و آسان داشته باشید.

لازم به توضیح است که فروشگاه اینرنتی اینرژی، با ارائه با کیفیت ترین محصولات و ارائه خدمات پس از فروش واقعی، بعد از پروسه فروش نیز، همواره مشتریان را همراهی می کند و در راستای جلب رضایت حداکثری آنها، گام برداشته است.

ارتباط با اینرژی

همراهان اینرژی می توانند به یکی از شیوه های زیر با کارشناسان مجموعه برای دریافت خدمات مشاوره، خرید و خدمات پس از فروش در ارتباط باشند.

آدرس:

دفتر مرکزی : تهران، سید خندان، سهروردی شمالی، خیابان حاج حسنی، پلاک ۳، طبقه ۲، واحد ۳

شعبه اراک: استان مرکزی، اراک، خیابان خرم، کوچه ایثار، پلاک ۸، طبقه ۴

کارخانه: استان مرکزی، اراک، شهرک صنعتی حاجی آباد، خ صنعت، انتهای کوچه شقایق، پلاک ۲۵

آدرس وبسایت:

www.inergy.ir

ایمیل:

info@inergy.ir

شماره های تماس:

۰۲۱-۸۸۵۲۲۲۷۶

۰۲۱-۸۶۱۲۱۸۹۴

(فکس داخلی ۵)

شماره واتساپ:

۰۹۹۱۲۰۵۵۷۲۴

کد خبر: ۱۴۴٬۴۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha