۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۷
قیمت و میزان عرضه نان در زنجان تغییر نمی‌کند
استاندار زنجان:

قیمت و میزان عرضه نان در زنجان تغییر نمی‌کند

زنجان- افشارچی، استاندار زنجان گفت: قیمت و میزان عرضه نان در استان زنجان تغییری نخواهد کرد.

محسن افشارچی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه در صورت تصمیم نهایی دولت طرح جدید عرضه نان به صورت پایلوت در زنجان اجرا می‌شود،گفت: قیمت نان تغییری نداشته و تنها یارانه‌ای که به آرد اختصاص پیدا می‌کرد با اجرای این طرح به طور مستقیم به نان اختصاص می‌یابد.

وی با بیان اینکه تا کنون هیچ‌گونه شیوه نامه دقیقی در این خصوص تدوین نشده و هیچ تصمیم قطعی و نهایی اتخاذ نشده است،اظهار کرد: استان مجوز ورود به قوانین مربوط به این حوزه‌ها را ندارد.

استاندار زنجان گفت: مردم با قیمت قبلی نان مورد نیاز خود را همچون گذشته خریداری کرده و تنها اتفاق جدید این است که آرد با قیمت واقعی در اختیار نانوا قرار خواهد گرفت و به ازای هر نانی که فروخته می‌شود، هزینه اخذ شده نان به قیمت واقعی از طریق سیستم دولتی به حساب نانوا واریز خواهد شد.

افشارچی تاکید کرد: در این طرح هیچ‌گونه کارت یارانه‌ای وجود نداشته و علت اجرای پایلوت آن نیز شناخت نقاط قوت و ضعف طرح بصورت آزمایشی است و در اثنای اجرای طرح نظرات نانوایان عزیز هم اخذ خواهد شد تا به بهترین نحو، از بروز فساد و قاچاق در تامین یکی از مهمترین کالای مورد نیاز مردم تا حد امکان پیشگیری به عمل آید.

وی با بیان اینکه وقتی آرد به قیمت واقعی به نانوا داده شود، تخلف مربوط به انگیزه فروش آن بصورت آزاد در بازار از بین خواهد رفت،افزود: تا کنون هیچ تصمیم نهایی در این خصوص اخذ نشده و در صورت تصویب نهایی اطلاع رسانی می شود.

کد خبر: ۱۴۴٬۴۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 3
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • کمال IR ۰۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
      0 0
      آزادش کنید بره خیال همه رو راحت کنید الان ارزانترین غذا حاضری پرسی چهل هزار تومنه نون هم دونه ای بشه سه هزار تومن گره ای اضافه میشه به گره ملت حالا گره صد تا باشه یا صدو یکتا فکر نکنم زیاد فرقی بکنه
    • IR ۰۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
      0 0
      سلام الان نان سنگک سه نوع پخت میشود یکی ۱۵۰۰ومان دومی کمی وزن چانه بیشتر ۳هزازتومان و سومی با همان وزن چانه و کنجد ۵هزار تومان
    • 2572140640 IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
      0 0
      بهترین قوانین داریم . اما بدترین مجریان و ناظرین ..با این وضع هیج چیز و هیچ وقت درست سر جای خودش قرار نخواهد گرفت.