۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
افزایش ۲۲ درصد مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خبر داد

افزایش ۲۲ درصد مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی

رئیس کمیته امداد از اعمال افزایش ۲۲ درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی از فروردین خبر داد و گفت: مستمری مددجویان یک نفره از ۳۵۰ هزار تومان به ۴۲۰ هزار تومان افزایش خواهد داشت.

به گزارش بازار، سید مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد در رابطه با عملیاتی شدن افزایش مستمری مددجویان دو نهاد حمایتی بهزیستی و کمیته امداد، اظهار کرد: بنا بر تصویب افزایش ۲۲ درصدی مستمری مددجویان دو نهاد حمایتی از سوی مجلس شورای اسلامی، این افزایش اعمال خواهد شد.

وی به مکاتبه با سازمان برنامه و بودجه از سوی بهزیستی و کمیته امداد اشاره کرد و گفت: بر همین اساس قرار است از فروردین ماه امسال افزایش ۲۲ درصدی مستمری مددجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد اجرا شود.

بختیاری ادامه داد: با احتساب افزایش ۲۲ درصدی مستمری مددجویان، مستمری یک نفره از ۳۵۰ هزار به ۴۲۰ هزار تومان افزایش پیدا می‌کند و در سایر سطوح پرداخت مستمری (دو نفره، سه نفره، چهار نفره و پنج نفر و بالا) افزایش پیدا می‌کند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی در پاسخ به این پرسش که آیا امکان دارد در ماه مبارک رمضان بسته معیشتی در بین خانواده‌های مددجویان تحت پوشش کمیته امداد توزیع بشود یا خیر، گفت: در این زمینه هنوز خبری اعلام نشده است و در صورت تحقق اعتبار مورد نیاز احتمال دارد در شب‌های قدر این بسته‌ها توزیع شود.

کد خبر: ۱۴۴٬۳۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha