۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۴
احتمال افزایش قیمت بیت کوین به ۵۱ هزار دلار پس از اصلاحات فعلی
تحلیل بازار رمزارزها؛

احتمال افزایش قیمت بیت کوین به ۵۱ هزار دلار پس از اصلاحات فعلی

علیرغم بی رمق بودن تحرکات قیمت بیت کوین در بازار رمزارزها، احتمال افزایش قیمت این ارز دیجیتال به محدوده ۵۱ هزار دلار وجود دارد.

به گزارش بازار، پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین نشان می‌دهد که به محض پایان اصلاحات ادامه دار فعلی، امکان افزایش قیمت این ارز به محدوده ۵۱ هزار دلار وجود دارد.

قیمت بیت کوین از ابتدای سال ۲۰۲۲ در یک روند نزولی شدید قرار داشته است. این موضوع، بیشتر به دلیل ترس های مربوط به سیاست های انقباضی و خصمانه فدرال رزرو آمریکا و تنش های مداوم در اروپای شرقی است. با این وجود، به نظر می رسد که یک منطقه تقاضای حیاتی زیر ۳۵ هزار وجود دارد.

آخرین اخبار بیت کوین
طبق اخبار اخیر BTC، هش ریت این ارز بار دیگر در حال افزایش است. در زمان نگارش این گزارش، ضریب هش ریت بیت کوین ۲۰۳ میلیون TH/s و این خبر خوبی برای گاوها است؛ چراکه پس از ممنوعیت استخراج بیت کوین در چین، هش ریت به ۸۵ میلیون TH/s کاهش یافت. قیمت بیت کوین در حال حاضر، پس از شکست به زیر منطقه حیاتی ۴۶ هزار دلاری، روی ۴۳۳۷۷ دلار معامله می شود.

از سوی دیگر، طبق آخرین اخبار بیت کوین، بزرگترین ارز دیجیتال جهان طی استخراج های اخیر، به رکورد ۱۹ میلیون عدد دست یافته است. این موضوع می تواند برای هر گونه پیش بینی مربوط به افزایش قیمت بیت کوین بسیار مثبت بوده و منجر به افزایش قیمت آن شود.

این بدان معناست که ۱۹ میلیون عدد بیت کوین از مجموع عرضه ۲۱ میلیونی آن استخراج شده است. این یک نقطه عطف عظیم است زیرا اکنون تنها ۲ میلیون بیت کوین در ۱۲۰ سال آینده استخراج و وارد بازار خواهد شد.

تحلیل فنی قیمت بیت کوین

احتمال افزایش قیمت بیت کوین به ۵۱ هزار دلار پس از اصلاحات فعلی

تجزیه و تحلیل فنی بیت کوین نشان می دهد که این ارز پس از شکستن به زیر منطقه ۴۴k-۴۶k، به صورت جانبی در بازار معامله شده و معاملات بزرگی روی آن انجام نمی شود. این منطقه برای قیمت بیت کوین بسیار حیاتی است؛ زیرا پیشتر به عنوان یک مقاومت قوی عمل می کرد.

با این وجود، بیت کوین این مقاومت را در ۲۷ مارس شکست؛ اما گاوها بلافاصله توان ادامه حرکت صعودی خود را از دست دادند. این عدم قدرت شلیک گاوها، نهایتا به خرس ها اجازه داد تا قیمت را به زیر منطقه ۴۴ هزار دلاری برسانند. این حرکت، شکل گیری صلیب طلایی را نیز به تعویق انداخت.

برای هر پیش بینی صعودی، بیت کوین باید سطح حمایت ۴۰ هزار دلار را حفظ کند. هر گونه نقض سطح ۴۰ هزار دلار می تواند برای گاوها به منطله کابوس باشد؛ زیرا در آن صورت، قیمت می تواند محدوده ۳۰ هزار دلاری را دوباره آزمایش کند.

به طور مشابه، بازپس گیری سطح ۴۶ هزار دلار می تواند قیمت بیت کوین را در کمترین زمان به ۵۱ هزار برساند. بنابراین مدیریت ریسک مناسب قبل از ورود به هر معامله ای ضروری است. البته بلاتکلیفی در قیمت و تعیین روند بیت کوین بر بقیه ارزهای بازار کریپتو نیز تأثیر می گذارد. اکثر آلتکوین‌ها نیز مانند اتریوم از حرکت بیت کوین در اصلاحات مداوم پیروی می‌کنند.

کد خبر: ۱۴۴٬۲۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha