۱۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۰
اظهارات ضدایرانی جوزپ بورل سیاسی کاری است| دستیابی به توافق برد-برد نیازمند حسن نیت غرب است
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس:

اظهارات ضدایرانی جوزپ بورل سیاسی کاری است| دستیابی به توافق برد-برد نیازمند حسن نیت غرب است

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: مقصرنمایی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نسبت به مانع تراشی از سوی ایران در روند رسیدن به توافق خوب در وین، سیاسی کاری است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمدحسن آصفری، در رابطه با اظهارات ضدبرجامی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، گفت: ایران در روند گفتگو با غربی ها حسن نیت خود را نشان داده لذا مقصرنمایی جوزپ بورل نسبت به مانع تراشی از سوی کشورمان سیاسی کاری است.

نماینده مردم اراک و کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: در واقع اروپایی ها و آمریکایی ها با تقسیم وظایف نسبت به موضع گیری در مورد مذاکرات وین، در تلاش هستند این گفتگوها به نتیجه مطلوب برای ایران نرسد.

وی با اشاره به اینکه ایران از همه ابزارهایش برای برداشتن شدن موانع دستیابی به توافق خوب استفاده کرد است، ادامه داد: بر این اساس می توان دریافت که چنین اظهارتی از سوی مقامات اروپایی، به نوعی پیاده سازی دسیسه های ضدایرانی لابی صهیونیستی است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: در واقع صهیونیست ها نگران بازگشت ایالات متحده به برجام و احیای این توافق بین المللی هستند لذا از هر ابزاری برای مانع تراشی بر سر راه مذاکرات وین استفاده می کنند.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بدون شک توافقی برد-برد خواهد بود که در چارچوب برجام تعریف شود لذا باید تمامی تحریم ها علیه ایران برچیده شود و کشورهای حاضر در این توافق باید به تعهداتشان عمل کنند.

کد خبر: ۱۴۴٬۱۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha