۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۸
۳۴۰ هزار تردد در آزادراه نطنز-کاشان ثبت شد| افزایش ۱۴۰ درصدی تردد خودروها
در طول تعطیلات نوروزی؛

۳۴۰ هزار تردد در آزادراه نطنز-کاشان ثبت شد| افزایش ۱۴۰ درصدی تردد خودروها

کاشان - آقایی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کاشان گفت: آزادراه نطنز - کاشان در رتبه دوم پرترددترین محورهای مواصلاتی منتهی به کاشان بود و در این محور ۳۴۰ هزار تردد در تعطیلات نوروز ثبت شد.

علی اکبر آقایی در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه در تعطیلات نوروز امسال بیش از یک میلیون و ۸۶۳ هزار خودرو در محورهای مواصلاتی منتهی به کاشان تردد داشتند، اظهار داشت: این در حالی است که در مدت زمان مشابه در سال گذشته بیش از ۷۷۶ هزار تردد در محورهای مواصلاتی کاشان ثبت شده بود.

رشد ۱۴۰ درصدی تردد وسائل نقلیه در محورهای مواصلاتی کاشان
وی با اشاره به اینکه به طور میانگین تردد وسائل نقلیه در محورهای مواصلاتی منتهی به کاشان در تعطیلات نوروزی امسال نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته حدود ۱۴۰ درصد رشد داشته است، ابراز داشت: بیشترین رشد افزایش تردد ها مربوط به محور آزادراه کاشان-نطنز می باشد که در تعطیلات نوروزی سال گذشته بیش از ۲۱ هزار تردد ثبت شد در صورتی که در تعطیلات نوروزی امسال بیش از ۲۶۸ هزار تردد ثبت شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کاشان با اشاره به اینکه بعد از آزادراه کاشان-نطنز بیشترین رشد تردد وسائل نقلیه مربوط به جاده کاشان-نراق بوده است، تصریح کرد: در تعطیلات نوروزی امسال بیش از ۱۷ هزار تردد در این محور ثبت شد در حالی که در تعطیلات نوروزی امسال بیش از ۸۱ هزار تردد در این جاده ثبت شد و این نشان از افزایش ۳۵۷ درصدی تردد ها در این محور است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین تردد خودرو در تعطیلات نوروزی امسال در محورهای مواصلاتی منتهی به کاشان مربوط به آزادراه قم-کاشان بوده است، تصریح کرد: در این محور در تعطیلات نوروزی امسال بیش از ۴۲۹ هزار تردد وسائل نقلیه ثبت شد.

آقایی با اشاره به اینکه آزادراه نطنز-کاشان در تعطیلات نوروزی امسال در رتبه بعدی پرترددترین محور مواصلاتی منتهی به کاشان بود، تصریح کرد: در این محور امسال بیش از ۳۴۰ هزار تردد ثبت شده است.

وی با بیان اینکه کمترین میزان تردد در محورهای مواصلاتی منتهی به کاشان در ایام تعطیلات نوروزی امسال مربوط به جاده کاشان-بادرود بود، خاطرنشان کرد: در این محور بیش از ۴۱ هزار و ۲۳۴ تردد امسال ثبت شد و بعد از آن نیز محور بادرود-کاشان با ۴۱ هزار و ۸۳۶ تردد خلوت ترین محور مواصلاتی منتهی به کاشان بود.

کد خبر: ۱۴۴٬۱۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha