۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۶
ضرورت افزایش سرمایه‌گذاری در قالب کارگاه‌های بزرگ، مشاغل خرد و دانش بنیان ها
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران تاکید کرد؛

ضرورت افزایش سرمایه‌گذاری در قالب کارگاه‌های بزرگ، مشاغل خرد و دانش بنیان ها

تهران- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران بر ضرورت افزایش سرمایه‌گذاری در قالب کارگاه‌های بزرگ، مشاغل خرد و دانش بنیان ها تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، حشمت الله عسگری عصر چهارشنبه در جلسه کارگروه اشتغال با تاکید بر ضرورت هماهنگی سازمان فنی و حرفه‌ای با دستگاه‌های صادر کننده اظهار داشت: در صورت ایجاد این هماهنگی نیروهای انسانی آموزش دیده فعال خواهند شد.

عسگری از تدوین سند توسعه مهارت در استان تهران گفت: برنامه‌های مهارتی باید منطبق با برنامه‌های تولید باشند و اشتغالی مؤثر است که از مسیر تولید بگذرد و مأموریت اصلی در توسعه مهارت‌ها، توسعه مهارت‌های مطلوب مبتنی بر نیاز واقعی تولیدکنندگان است و ضرورت دارد که سرمایه‌گذاری در قالب کارگاه‌های بزرگ و یا مشاغل خرد، دانش بنیان افزایش پیدا کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران عنوان داشت: برای جبران خسارت‌های اقتصادی ناشی از کرونا برای کوتاه مدت بیمه بیکاری دنبال می‌شود و در میان مدت نیز اقدامات معطوف حفظ اشتغال است، همچنین آسیب‌شناسی از تأثیر پذیری متفاوت مشاغل از شرایط کرونا صورت می‌گیرد تا اقدامات متناسب با وضعیت احصا شده پیگیری شود.

وی گفت: به دستگاه‌ها و فرمانداری‌هایی که عملکردشان در زمینه پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی کامل نشده است مهلت یک ماهه می‌دهیم تا نسبت به ارتقا عملکرد اقدام کنند چرا که همه باید پاسخگوی برنامه‌های اشتغال باشیم و کم کاری در این زمینه از هیچ دستگاهی قابل پذیرش نیست.

کد خبر: ۱۴٬۴۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha