۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸
ریل‌گذاری اقتصادی در طرح‌های دانش‌بنیان فارس با هدف ایجاد فرصت‌های شغلی باشد
سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس:

ریل‌گذاری اقتصادی در طرح‌های دانش‌بنیان فارس با هدف ایجاد فرصت‌های شغلی باشد

شیراز- سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس گفت: ریل‌گذاری اقتصادی در شرکت‌ها و طرح‌های دانش‌بنیان استان فارس با هدف ایجاد فرصت‌های شغلی در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش بازار به نقل ازروابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس وحید خداپرست با بیان اینکه نیروی انسانی نخبه و ظرفیت های بسیاری در سطح استان فارس وجود دارد که می توان در حوزه تولیدات دانش بنیان از آن بهره برد، تاکید کرد: تحقق شعار «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» نیازمند اراده جمعی و همگانی است.

وی ادامه داد: برای تحقق بیانات مقام معظم رهبری در راستای تحقق شعار سال باید همه دستگاه‌های اجرایی در کنار مردم، ریل‌گذاری اقتصادی را در شرکت‌ها و طرح‌های دانش‌بنیان با هدف ایجاد فرصت‌های شغلی در دستور کار قرار دهند.

وی عنوان کرد: ۴۲ تعاونی فناور در استان فارس وجود دارد که می توان این واحدها را با حمایت در جهت تجاری سازی محصولات به سمت دانش بنیان شدن هدایت کرد. خداپرست خاطرنشان کرد: ۱۸ تعاونی دانش بنیان و ۴۲ تعاونی فناور و در مجموع ۶۰ تعاونی در این حوزه در استان فارس فعال است.

وی گفت: باید حمایت جدی و همه جانبه مانند اعطاء تسهیلات با نرخ مناسب به تعاونی های فناور استان در دستور کار قرار گیرد تا با تجاری سازی محصولات این واحدها به سمت دانش بنیان شدن هدایت و از مزایای آن بهرمند شوند.

سرپرست اداره‌کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس، تجاری سازی محصولات را یکی از معیارهای ارزیابی شرکت های دانش بنیان عنوان کرد و گفت: ضرری است فرآیندی برای ارایه تسهیلات مورد نیاز تعاونی‌های فناور و دانش بنیان استان تعریف و این اقدام در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر: ۱۴۴٬۰۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha