۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰
اعتبارات پروژه‌های راهسازی ایلام ۱۰۰ درصد تخصیص می‌یابد
نماینده مردم ایلام در مجلس:

اعتبارات پروژه‌های راهسازی ایلام ۱۰۰ درصد تخصیص می‌یابد

ایلام- بسطامی، نماینده مردم ایلام در مجلس با اشاره به اینکه جاده‌های ناایمن زیبنده مردم ایلام نیست، گفت: اعتبارات پروژه‌های راهسازی ۱۰۰ درصد تخصیص می‌یابد.

علی اکبر بسطامی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: از وزیر راه و معاونین وزیر درخواست داریم در اولین فرصت با سفر به استان ایلام از نزدیک در جریان مشکلات و کمبودهای راه ریلی و راه‌های مواصلاتی حمیل به ایلام و ایلام به مهران و مسیر مهران به دهلران قرار گیرند.

وی گفت: تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبار پروژه های راهسازی استان ایلام در سال جاری در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار گرفته است.

نماینده مردم ایلام اضافه کرد: راه‌های استان ایلام صرفا متعلق به مردم استان نیست بلکه با توجه به این که ایلام شاهراه و مسیر اصلی زوار اربعین است، متعلق به تمام کشور است.

رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای برگزاری کنگره اربعین اظهار داشت: گرد و غبار دوران دفاع مقدس بر چهره ایلام مانده و مسیرهای زمان جنگ و المان شهدا در مسیر مهران و دهلران باید متناسب با شان و منزلت مردم این مناطق و زوار گرانقدر عتبات عالیات ساماندهی شوند.

نماینده ایلام گفت: به تازگی حدود ۲۰ میلیارد تومان برای کنارگذر مهران علاوه بر لایحه بودجه، اختصاص پیدا کرده که نوید و خبر خوبی برای مردم استان و شهرستان مهران خواهد بود.

کد خبر: ۱۴۳٬۹۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha