۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹
درآمدهای مالیاتی پیش بینی شده در سال ۱۴۰۰ محقق شده است
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس:

درآمدهای مالیاتی پیش بینی شده در سال ۱۴۰۰ محقق شده است

مرحبا، سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از تحقق ۱۱۰ درصدی درآمدهای مالیاتی پیش بینی شده در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، غلامرضا مرحبا در تشریح نشست شامگاه گذشته(۱۶ فروردین ماه) کمیسیون اقتصادی مجلس به حضور احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی و معاونان وی در این جلسه اشاره کرد.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر امور اقتصادی و دارایی گزارشی درباره اقتصاد کلان کشور، شاخص ها و هماهنگی های مناسب میان وزارت اقتصاد و بانک مرکزی ارائه کرد، افزود: بر اساس اطلاعات ارائه شده از سوی معاونت امور مالیاتی وزارت اقتصاد، بیش از ۱۱۰ درصد درآمد مالیاتی پیش‌بینی شده در سال ۱۴۰۰ محقق شده است.

وی با بیان اینکه در ادامه معاونت بانک و بیمه وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز گزارشی در خصوص وضعیت بانک ها ارائه کرد، در تشریح دغدغه نمایندگان گفت: مسائلی مانند مشکلات موجود در مسیر اعتبارسنجی تسهیلات خرد، ضرورت اجرای الگوی بانکداری اسلامی، قانون امور گمرکی و ... از جمله محور صحبت نمایندگان در این نشست بود.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به محدودیت زمانی مقرر شد موضوعات در جلسه دیگری طی هفته آینده پیگیری شود تا مطالب با جزئیات بیشتری مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

کد خبر: ۱۴۳٬۸۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha