۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰
زمینه بازاریابی و تجارت الکترونیک برای واحدهای تولیدی همدان فراهم شود
استاندار همدان:

زمینه بازاریابی و تجارت الکترونیک برای واحدهای تولیدی همدان فراهم شود

همدان - استاندار همدان بابیان اینکه باید زمینه بازاریابی و تجارت الکترونیک برای واحدهای تولیدی استان همدان فراهم شود،گفت: ۳۰۰ شرکت‌ دانش بنیان و فناور در استان همدان مشغول فعالیت هستند.

به گزارش خبرنگار بازار؛ علیرضا قاسمی فرزاد ظهر سه شنبه در دومین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان در سال جدید، گفت: کارگروه ستاد تسهیل در سال جدید باید به طور ویژه پیگیر تحققِ شعار سال و منویات مقام معظم رهبری باشد.

وی با بیان اینکه در سایه تولید اشتغال ایجاد می‌شود و وابستگی‌ به بیرون از کشور از بین می‌رود ضمن اینکه با حمایت از تولید اصول اقتصاد مقاومتی نیز انجام می‌شود، افزود: با توجه به منسوخ شدن روش‌های سنتی در امر تولید، رهبر معظم انقلاب با درایت و بصیرت، در سال جدید تولید مبنی بر دانش بنیان را طرح کردند.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه تولید باید برای جوانان کشور و فعالان، ایجاد اشتغال کند، اظهار کرد: باید برنامه ارتقاء کمی و کیفی تولید، بر مبنای دانش و همچنین اشتغال جوانان طرح‌ریزی شود.

وی بااشاره به اینکه مجموعه‌های دست اندر کار تولید باید حمایت و پشتیبانی‌های خود را در راستای تحقق شعار سال انجام دهند عنوان کرد: تامین زیرساخت‌های ارتباطی، گاز، برق و آب از ضروریات تولید است، لذا برای تسهیل در امر تولید، تامین زیرساخت‌ها در اولویت باشد.

استاندار همدان با بیان اینکه باید زمینه بازاریابی و تجارت الکترونیک برای واحدهای تولیدی استان فراهم شود، گفت: یک کارگروه در راستای دانش‌بنیان کردن تولید در استان با حضور دانشگاهیان، نخبگان و متخصصان تشکیل خواهد شد.

قامی فرزاد گفت: باید حمایت تام و تمام از شرکت‌های دانش بنیان در اولویت دستگاه‌های اجرایی مربوطه باشد ضمن اینکه حدود ۳۰۰ واحد شرکت‌های دانش بنیان و فناور در استان مشغول فعالیت هستند.

وی تاکید کرد: طبق منویات مقام معظم رهبری و هدف‌گذاری انجام شده باید تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان در سال جدید به دو برابر افرایش یابد.

کد خبر: ۱۴۳٬۷۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha