۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۳
احتمال اصلاح قیمت شیبا در کوتاه مدت| لزوم تلاش گاوها برای ادامه روند صعودی
تحلیل بازار رمزارزها؛

احتمال اصلاح قیمت شیبا در کوتاه مدت| لزوم تلاش گاوها برای ادامه روند صعودی

حرکت صعودی شکل گرفته شیبا پس از عدم توانایی شکست مثلث فعلی قیمت، ثابت و نسبتا معلق مانده که احتمال اصلاح قیمت را برای این ارز در پی دارد.

به گزارش بازار، رونمایی از پروژه متاورس شیبا اینو کمک چندانی به بهبود پیش‌بینی مثبت برای قیمت این ارز دیجیتال محبوب نکرده است. در نتیجه، حرکت صعودی پس از شکست مثلث ثابت و نسبتا معلق مانده که حرکتی ضعیف به حساب می آید.

این در حالی است که شیبا به‌عنوان یک راه‌حل پرداخت موبایلی به سیستم پرداخت شرکت PayRange اضافه شده است. این به کاربران امکان می‌دهد تا با استفاده از شیبا، نسبت به پرداخت خریدهای خود در تمامی فروشگاه های طرف قرارداد PayRange اقدام نمایند.

تیم شیبا اخیرا از جزئیات پروژه متاورس خود که با نام شیباورس( Shibverse ) شناخته می شود، رونمایی کرده است. این موضوع باعث انتقاد بیلی مارکوس بنیانگذار دوج کوین شده است. مارکوس معتقد است که شیباورس کاربرد شیبا را افزایش نخواهد داد. لذا نظرات مارکوس ممکن است احساسات سرمایه گذاران را در جفت SHIB/USDT تضعیف کرده باشد.

به همین دلیل روز دوشنبه که با افزایش قیمت اندک ارزهای دیجیتال در بازار کریپتو همراه بود، روز خوبی برای شیبا نبوده و ارزش این توکن، تا زمان نگارش مطلب حاضر ۱.۱۲ درصد کاهش یافته است.


پیش بینی قیمت شیبا اینو

احتمال اصلاح قیمت شیبا در کوتاه مدت| لزوم تلاش گاوها برای ادامه روند صعودی

شیبا در حال حاضر نتوانسته از مثلث قیمت فعلی خود خارج شده و به حرکت صعودی خود ادامه دهد؛ چراکه پیشرفت قیمت در مقاومت ۰.۰۰۰۰۲۷۱۵ متوقف شده است. بنابراین، گاوها باید این مانع را پشت سر بگذارند تا قیمت به سمت ۰.۰۰۰۰۳۰۹۲ صعود کند.

اوج های شکل گرفته در تاریخ های ۷ اکتبر ۲۰۲۱ و ۷ فوریه ۲۰۲۲ در نقطه ۰.۰۰۰۰۳۵۰۳ مقاومت بعدی شیبا به سمت شمال خواهد بود. تنها در صورت عبور از این مقاومت مهم، قیمت های ۰.۰۰۰۰۴۰۵۴ و ۰.۰۰۰۰۴۵۰۳ (۳ دسامبر ۲۰۲۱) اهداف اضافی به سمت شمال خواهند بود.

از سوی دیگر، رد شدن احتمالی قیمت در مقاومت ۰.۰۰۰۰۲۷۱۵، حمایت ۰.۰۰۰۰۲۳۴۷ را به عنوان هدف نزولی فوری وارد صحنه می کند. اگر کاهش قیمت در زیر این سطح ادامه یابد، ۰.۰۰۰۰۱۸۱۰ (پایین ترین سطح ۲۲ ژانویه ۲۰۲۲) به عنوان هدف بعدی به سمت جنوب وارد صحنه خواهد شد.

کد خبر: ۱۴۳٬۶۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha