۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۴
بررسی ماموریت وزارت کشاورزی برای تحقق کشاورزی دانش بنیان
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس تشریح کرد

بررسی ماموریت وزارت کشاورزی برای تحقق کشاورزی دانش بنیان

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: وزیر جهاد کشاورزی به همراه معاونان خود در نشست امروز این کمیسیون حضور یافت و برنامه های این وزارتخانه را برای تحقق تولید، دانش بنیان و اشتغزایی را تشریح کرد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمدجواد عسکری رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس، در تشریح نشست امروز این کمیسیون با وزیر جهاد کشاورزی و معاونان وی گفت: با توجه به شعار سال مبنی بر تولید، دانش بنیان و اشتغال‌آفرینی و تاکید سخن مقام معظم رهبری بر بخش کشاورزی، ما اولین جلسه را با حضور ساداتی نژاد برگزار کردیم.

وی ادامه داد: وزیر جهاد کشاورزی و معاونانش در بخش های مختلف توضیحاتی را مطرح کردند و در راستای ماموریت های محوله مقرر شد، به تناسب ظرفیت ها و قابلیت های موجود وزارت جهاد کشاورزی ایفای نقش کند. نگاه مجلس تاکید بر اجرا و تحقق شعار سال است و نباید همانند سنوات گذشته نسبت به شعار سال برخورد شود.

نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس اظهار کرد: اکنون حوزه ماموریت ها در بحث کشاورزی کاملا مشخص شده و ما به صورت ماهانه از ساداتی نژاد گزارش های لازم را درخصوص زراعت، باغبانی، دامپروری، تولید گوشت، پروتئین سفید و حرکت به سمت الگوی کشت، کشاورزی قراردادی، کشت فراسرزمینی و ... دریافت خواهیم کرد.

عسکری بیان کرد: مهمترین محور سخنان ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در این جلسه تاکید بر خودکفایی در تولید محصولات کشاورزی مانند تولید نهاده های دامی، محصولات استراتژیک مانند گندم، دانه های روغنی و ... بود، این بحث مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز هست و باید با ایجاد زمینه مناسب اجرایی شود.

کد خبر: ۱۴۳٬۶۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha