۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲
فرصت مکالمه نامحدود با ۵ شماره همراه اولی در طرح رمضان همراه اول
مدیر مخابرات کردستان خبر داد؛

فرصت مکالمه نامحدود با ۵ شماره همراه اولی در طرح رمضان همراه اول

سنندج - مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: همراه اول در ماه مبارک رمضان، فرصت مکالمه نامحدود با ۵ شماره همراه اولی و برنده شدن در قرعه‌کشی با جوایز میلیونی را برای مشترکان خود فراهم کرد.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت افزود: همراه اولی ها امسال نیز می توانند با فعال سازی طرح ویژه ماه مبارک رمضان در نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور، به استقبال این ماه پرفضیلت و البته با شکل و شمایلی متفاوت بروند.

وی اظهار داشت: این طرح ویژه که تمامی مشترکان همراه اول را در بر می گیرد، امکان مکالمه نامحدود با ۵ شماره همراه اولی را از آغاز این ماه مبارک تا ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ را فراهم ساخته است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان عنوان کرد: مشترکان برای بهره مندی از مزایای این طرح، با شماره گیری کد دستوری «ستاره ۱۰ ستاره ۴۳ مربع» و تنها با پرداخت ۴۹۰۰ تومان، فرصت مکالمه نامحدود در این بازه زمانی را با ۵ شماره همراه اولی خواهند داشت.

حکمت اعلام کرد: محدودیتی در شیوه ثبت ۵ شماره وجود ندارد؛ به نحوی که مشترکان می توانند هر ۵ شماره را از لحظه ورود به طرح، ثبت یا اینکه به مرور زمان شماره های دلخواه خود را وارد نمایند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان بیان داشت: مشترکان همراه اول پس از وارد کردن ۵ شماره، امکان تغییر شماره نخواهد داشت.

حکمت افزود: در صورتی که هر کدام از ۵ شماره مقصد با مواردی نظیر «تخلیه»، «قطع دو طرفه»، «تعلیق» یا «غیرفعال» مواجه باشد، امکان اضافه کردن به لیست وجود نخواهد داشت و پیامی با مضمون «نرمال نبودن خط» موردنظر برای مشترکان ارسال می شود تا بتوانند آن را با شماره دیگری جایگزین کنند.

وی یادآور شد: قرعه کشی طرح ویژه همراه اول مختص به ماه مبارک رمضان برای مشتریان مشارکت کننده در این طرح ، بعد از پایان ماه مبارک انجام خواهد شد.

کد خبر: ۱۴۳٬۵۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha