۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳
تولید ۱.۷ میلیون تن محصولات کشاورزی در استان بوشهر | صنایع تبدیلی و فناورانه کشاورزی گسترش می‌یابد
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

تولید ۱.۷ میلیون تن محصولات کشاورزی در استان بوشهر | صنایع تبدیلی و فناورانه کشاورزی گسترش می‌یابد

بوشهر- منفرد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر از تولید ۱.۷ میلیون تن محصولات کشاورزی در استان بوشهر خبر داد و گفت: صنایع تبدیلی و فناورانه حوزه کشاورزی گسترش می‌یابد.

نوذر منفرد در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: جهاد کشاورزی استان بوشهر در راستای تحقق شعار سال، برنامه‌ریزی علمی و مبتنی بر دانش انجام داده و با توسعه صنایع فناورانه و صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی در این مسیر گام برمی‌داریم.

وی افزود: صنایع تبدیلی برای محصولاتی از قبیل خرما و گوجه‌فرنگی می‌تواند درآمد کشاورزان را چند برابر کند و امیدوارم به اهداف از پیش تعیین شده در این مسیر برسیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر خاطر نشان کرد: امسال پیش‌بینی تولید بالغ بر ۱.۷ میلیون تن محصولات کشاورزی اعم از زراعی و باغی و شیلات در استان بوشهر را داریم که برای صادرات محصولات و بهبود وضعیت معیشتی تولیدکنندگان کشاورزی، برنامه‌ریزی شده است.

منفرد تصریح کرد: تولید بالغ بر ۱.۲ میلیون تن محصولات زراعی برای استان پیش‌بینی شده است.

وی یادآور شد: ۱۷۰ هزار تن خرما و ۱۲۰ هزار تن محصولات دامی و همچنین ۸۰ هزار تن محصولات شیلاتی اعم از ماهی و میگو نیز از تولیدات مهم کشاورزان استان بوشهر است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: توسعه صنایع دانش بنیان به ویژه در حوزه صنایع تبدیلی، از اساسی‌ترین اولویت‌های سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر در سال جاری است.

کد خبر: ۱۴۳٬۳۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha