۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴
جابه‌جایی بیش از ۶۹ هزار مسافر در فرودگاه امام(ره) با ۴۴۶ فروند پرواز
در روزهای پایانی دور دوم سفرهای نوروزی اتفاق افتاد؛

جابه‌جایی بیش از ۶۹ هزار مسافر در فرودگاه امام(ره) با ۴۴۶ فروند پرواز

فرودگاه امام خمینی(ره) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، در روزهای پایانی سفرهای نوروزی بیش ۶۹ هزار مسافر با ۴۴۶ فروند نشست و برخاست جابه جا شده اند.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، فرودگاه امام خمینی (ره) براساس اطلاعیه ای آمار پروازهای نوروزی از یازدهم فروردین لغایت چهاردهم فروردین ماه ۱۴۰۱ را اعلام کرده است.

طبق اطلاعات منتشر شده اعزام و پذیرش مسافر از فرودگاه های کشور در آخرین روزهای سفرهای نوروزی ۶۹ هزار ۳۳۳نفر بوده است که با ۴۴۶ فروند نشست و برخاست انجام شده است.

بر اساس گزارش شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)، تعداد پروازهای ورودی به کشور ۲۲۰ فروند پرواز بوده که در این مدت پذیرش مسافر ورودی به کشور ۴۱هزار و ۹۴۷ مسافر بوده است.

در بخش پروازهای خروجی نیز در این بازه زمانی ۲۲۶ فروند پرواز انجام گرفته که اعزام مسافر طی زمان اعلام شده ۲۷ هزار و ۳۸۶ نفر بوده است.

به گفته سیدی، سرپرست شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران پس از دوسال سخت کرونایی خوشبختانه امسال با انجام واکسیانسیون گسترده و کاهش میزان مبتلایان به کرونا در میان مردم و انجام پروتکل های بهداشتی سفرهای هوایی سفرهای هوایی در نوروز دوباره رونق گرفته و شاهد رشد ۵۸ درصدی اعزام و پذیرش مسافران در فرودگاه‌های کشور هستیم.

کد خبر: ۱۴۳٬۳۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha