۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱
۳۲۰۰ تن روغن و شکر ویژه رمضان در گیلان توزیع می شود
رئیس سازمان صمت گیلان:

۳۲۰۰ تن روغن و شکر ویژه رمضان در گیلان توزیع می شود

رشت - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: هزار و ۶۰۰ تن شکر و هزار و ۶۰۶ تن روغن به مناسبت ماه مبارک رمضان در استان توزیع می شود.

به گزارش بازار، به نقل از سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان، فرهاد دلق پوش در جلسه ستاد تنظیم بازار استان در رشت با بیان اینکه سبد حمایتی دولت از ۳۰ فروردین ماه جاری درسراسر استان توزیع می شود، اظهار کرد: همچنین توزیع افزون بر یک هزار و ۶۰۰ تن شکر ، ۸۰۳ تن مرغ منجمد کیلویی ۱۲ هزار تومان ، یک هزار و ۶۰۶ تن روغن و دو هزار تن خرما در ماه مبارک رمضان جهت رفاه مردم و تنظیم بازار در استان پیش بینی شده است.

وی از توزیع افزون بر ۴۸۰ تن گوشت گوساله منجمد با قیمت مصوب کیلیویی ۴۲ هزار تومان برای ماه مبارک رمضان در استان از طریق فروشگاه های زنجیره ای و بزرگ و همچنین فروشگاه های منتخب در شهرستانها خبر داد.

وی تعداد بازرسی های انجام شده توسط سازمان صنعت ، معدن و تجارت گیلان را ۲۱۳ هزار و ۷۷۶ مورد عنوان و بیان کرد: با انجام این بازرسی ها ، هشت هزار و ۷۰۹ فقره پرونده به ارزش ریالی افزون بر ۴۵۶ میلیارد ریال تشکیل شده است.

دلق پوش تعداد گشت های مشترک کالایی و خدمات در استان را نیز طی سال گذشته چهار هزار و ۷۹۱ مورد عنوان و تصریح کرد: افزون بر ۳۰ میلیارد ریال برای متخلفان این بخش پرونده تشکیل شد.

رئیس سازمان صمت گیلان خاطر نشان کرد: بازرسی ها در بخش های مختلف ادامه دارد و مردم می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف در بخش های کالا ، خدمات ، بهداشت و بازار با سامانه ۱۲۴ تماس بگیرند.

کد خبر: ۱۴٬۳۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha