۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱
سرمایه گذاری ۶۷۰۰ میلیارد ریالی در پتروشمی اسلام آباد
استاندار کرمانشاه خبر داد:

سرمایه گذاری ۶۷۰۰ میلیارد ریالی در پتروشمی اسلام آباد

کرمانشاه-استاندار کرمانشاه گفت: براساس توافق صورت گرفته شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران شش هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان در اسلام‌آبادغرب سرمایه‌گذاری خواهد کرد.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه، هوشنگ بازوند در نشست هماهنگی نهایی برای شروع عملیات اجرایی شرکت صنایع پتروشیمی اسلامآبادغرب که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری و نامگذاری سال ۱۳۹۹ به عنوان جهش تولید تصریح کرد: تسریع و تسهیل در انجام امور با بهره گیری از تمامی ظرفیت ها و امکانات موجود با تلاش و کار مضاعف به صورت جهادی در اولویت قرار دارد و برای تحقق این شعار عزم راسخ و جدیت کامل در استان وجود دارد.

وی ضمن تشکر از تلاش و پیگیری جدی همه مسئولان برای آغاز عملیات اجرایی پتروشیمی چهارم استان کرمانشاه افزود: این شرکت در سه مرحله و چهار مجتمع در سال ۱۴۰۳ به بهره برداری خواهد رسید که برای تسهیل و تسریع در انجام امور اجرایی،  منطقه ویژه اقتصادی اسلام آبادغرب و اتاق بازرگانی نیز همکاری لازم را داشته اند و  قابل تقدیر است. 

استاندار کرمانشاه گفت: براساس توافق صورت گرفته شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران شش هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان در اسلام‌آبادغرب سرمایه‌گذاری خواهد کرد.

استاندار کرمانشاه از عنایت ویژه دولت و وزیر نفت برای اجرایی شدن این پروژه تشکر کرد و اظهارداشت: با بهره برداری از این طرح عظیم شاهد تحول اساسی در غرب استان خواهیم بود.

کد خبر: ۱۴٬۳۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha