۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲
هسته های ویژه ای برای تحقق تولید دانش بنیان در مازندران تشکیل شود
رئیس خانه صمت مازندران:

هسته های ویژه ای برای تحقق تولید دانش بنیان در مازندران تشکیل شود

ساری- رضوی، رئیس خانه صمت مازندران با بیان اینکه تولید دانش بنیان نیازمند همایش و قانون جدید ندارد، گفت: هسته های ویژه ای برای تحقق آن در استان تشکیل شود.

سید مجتبی رضوی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه تحقق شعار سال تولید دانش بنیان و اشتغال زا نیازمند تدوین قانون جدید نیست، افزود: مقام معظم رهبری هر ساله به مسائل اقتصادی از جمله تولید توجه ویژه ای داشته اند.

وی با عنوان اینکه تولید دانش بنیان که منجر به اشتغال شود، مسئله کاملا تخصصی است، ادامه داد: ما برای اجرایی کردند منویات مقام معظم رهبری نیاز به قانون جدید نداریم بلکه هسته های ویژه برای تحقق آن تعریف کنیم.

وی تصریح کرد: تبدیل و رشد ونمو شرکت های دانش بنیان نیازمند طرح های اساسی دارد و با جلسات نمایشی و پرجمعیت نمی توان این مسئله را محقق کرد.

رضوی یادآور شد: سازمان صمت و خانه صمت و اتاق های بازرگانی می توانند برای تحقق شعار سال برنامه ریزی و بسترسازی کنند و از آنجایی که محلی برای ثبت ایده ها نداریم باید مکانی را مختص شرکت های جدید کنیم.

رئیس خانه صمت مازندران تصریح کرد: همچنین توانایی های شرکت های دانش بنیان باید در قالب نمایشگاه به معرض نمایش گذاشته شود و از سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری و تجاری سازی در آن دعوت کنیم.

وی با اظهار اینکه سالانه ارز زیادی برای واردات کالاها از کشور خارج می شود، گفت: باید این کالاها احصا و طبقه بندی شود و اگر امکان تولید کالا در داخل بود از شرکت های دانش بنیان برای بومی سازی آن حمایت کرد.

کد خبر: ۱۴۲٬۹۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha